• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76775
+
-

عذرخواهی عضو شورای شهر از شهروندان مشهدی

خبرخوان
عذرخواهی عضو شورای شهر از شهروندان مشهدی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شهر مشهد از آمادگی شهرداری این کلان‌شهر برای خرید اتوبوس خبر داد و بیان کرد: به دلیل وضعیت موجود مشکلاتی در این خصوص وجود دارد بنابراین از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم که مجبورند زمان بیشتری در ایستگاه‌ها معطل شوند. به گزارش ایرنا «شهناز رمارم» در نشست شورای شهر مشهد با موضوع بررسی لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ سازمان اتوبوسرانی این کلان‌شهر که مورد تصویب قرار گرفت، افزود: شهروندان از وضعیت سامانه سرمایشی و گرمایشی اتوبوس‌های درون‌شهری گلایه دارند. تجهیز ناوگان اتوبوسرانی مشهد باید مورد توجه قرار بگیرد و تمهیداتی برای رفع مشکلات اندیشیده شود. 

معاون اداری مالی سازمان اتوبوسرانی مشهد نیز در این نشست گفت: بازسازی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده و تجهیز آنها به سامانه سرمایشی تا بهمن امسال به پایان می‌رسد. «سهیل امین‌الشریعه» افزود: سال آینده در بخش اتوبوس‌های سازمانی نیز همه مجهز به سامانه سرمایشی خواهند شد. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد نیز گفت: طی 3 سال اخیر برای ارائه خدمات آتش‌نشانی و ماموریت‌های این سازمان در حریم کلان‌شهر مشهد ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است. آتشپاد دوم «امیر عزیزی» افزود: راهکار قانونی مشخصی برای اخذ این مطالبات و خدمت‌رسانی در حریم شهر مشهد وجود ندارد. بهای خدمات آتش‌نشانی به شهروندان بر اساس استقرار و ماموریت‌های درون شهری مشهد است. 

وی ادامه داد: برای تعیین بهای خدمات آتش‌نشانی در ماموریت‌های مربوط به حریم شهر پارامترهای مختلفی مطرح شده و فهرست بهای خدمات در این مناطق توسط مشاور در دست تهیه است. رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد نیز گفت: هزینه بالایی برای آماده‌سازی سازمان آتش‌نشانی به منظور ارائه خدمات در مواقع خاص و بحرانی، صرف می‌شود. بنابراین باید در خصوص ارائه خدمات در محدوده خارج از شهر مشهد تدابیر ویژه‌ای وجود داشته باشد. «احمد نوروزی» افزود: برش بودجه‌ای در مناطق پیرامونی و حریم شهر مشهد تدوین شده که از سوی کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر در دست بررسی است. 

در ادامه نشست شورای اسلامی شهر مشهد، تفریغ بودجه پارسال سازمان آتش‌نشانی این کلان‌شهر از حیث منابع و مصارف هر یک به مبلغ 1۴۵۰ میلیارد و ۷۹۱ میلیون و ۴۷۷ هزار ریال مصوب شد. تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سازمان مدیریت پسماند، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و نیز شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از دیگر مصوبات نشست شورای اسلامی شهر مشهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید