• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76767
+
-

بهره‌برداری از پردیس فناوری در شهمیرزاد

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری روز گذشته 12 شهریور پس از بازدید از چند شرکت دانش‌بنیان پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد را به بهره‌برداری رساند.

به گزارش ایسنا، «حجت‌الله یحیایی» با اعلام این خبر اظهار کرد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در این سفر یک‌روزه از شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان‌های گرمسار، سمنان و مهدی‌شهر بازدید می‌کند.

وی اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و شرکت در شورای اداری و توسعه اقتصادی، دانش‌بنیان و رونق تولید استان از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهوری در این سفر بود.

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان ادامه داد: دکتر ستاری در بدو ورود به استان سمنان، پس از بازدید از شهرک صنعتی پایتخت در ایوانکی از شرکت‌های دانش‌بنیان صافی آران و پمپ و کمپرسور درسا در شهرستان گرمسار بازدید کرد.‌

یحیایی ادامه داد: معاون رئیس جمهوری پس از آن با آیت‌الله «شاهچراغی» در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان دیدار کرد.

وی گفت: بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان استان در مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به سمنان بود. 
معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان بیان کرد: همچنین معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در آخرین ایستگاه سفر خود به استان سمنان با حضور در استانداری سمنان در جلسه شورای اداری و توسعه اقتصادی، دانش‌بنیان و رونق تولید شرکت کرد.‌
«سورنا ستاری» معاون رئیس جمهوری، در بدو ورود به ایوان‌کی سمنان را استانی مستعد در حوزه فناوری‌های نوین دانست و گفت: هدف از این سفر بازدید از طرح‌ها و شرکت‌های حوزه فناوری و رصد وضعیت فعالیت این شرکت‌ها بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید