• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76664
+
-

خبرهای کوتاه/شهر2

روبات‌های آتش‌نشان به پایتخت می‌آیند
شهردار منطقه۲ تهران اعلام کرد که روبات‌های آتش‌نشان در عملیات واقعی اطفای حریق این منطقه مورد استفاده قرار خواهند گرفت. رسول کشت‌پور در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در این بازدید مقرر شد طی تفاهمنامه‌ای تعدادی از روبات‌های آتش‌نشان و امدادگر به‌صورت پایلوت(آزمایشی) در عملیات‌های واقعی منطقه مورد استفاده قرار گیرند تا ضمن شناسایی و رفع نقاط ضعف، تعدادی از آنها خریداری شوند. این روبات‌ها در نقاطی از عملیات که به‌دلیل حرارت بالا امکان حضور انسان وجود ندارد مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

  بازدید محسن هاشمی از نمایشگاه «عطر سیب»
رئیس شورای شهر تهران گفت: رویکرد قیام امام حسین(ع) ظلم‌ستیزی و مبارزه با حاکمان فاسد بود. به گزارش همشهری، محسن هاشمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عطر سیب افزود: نمایشگاه عطر سیب ویژه ‌ماه محرم است و چندین سال است با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز هیئت‌های مذهبی توسط شهرداری تهران برگزار می‌شود. دلیل شکل‌گیری نمایشگاه این است تا تمام تجهیزات مورد نیاز محافل عزاداری امام حسین(ع) با هزینه کمتری تامین شود. او گفت: مراقبت از این آیین مذهبی ضروری است تا با استفاده از نوآوری‌های خرافی و روش‌های عزاداری‌ای که مناسب شیعیان نیست، خدشه‌دار نشود. 

  تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در مترو 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از رفع مشکل وضعیت آنتن‌دهی خطوط همراه اول و ایرانسل در تعدادی از ایستگاه‌ها طی روزهای آینده خبر داد. فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با شهرنوشت، درباره وضعیت پوشش شبکه تلفنی 2 ایستگاه جدید میدان محمدیه و بسیج در خط7 گفت: درحال حاضر پوشش‌دهی آنتن برای خطوط ایرانسل قوی است، اما خطوط همراه اول، آنتن ندارند. پیگیری بسیاری برای تقویت پوشش‌دهی آنتن خطوط همراه اول انجام شده و این مشکل در روزهای آتی حل خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید