• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76456
+
-

استاندار گیلان معرفی شد

طی مراسمی با حضور «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، «ارسلان زارع» به عنوان نماینده عالی استان معرفی و از زحمات «مصطفی سالاری» استاندار پیشین قدردانی شد

فرشته رضایی | رشت-خبرنگار 

وزیر کشور برای تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید گیلان روز گذشته وارد رشت شد. «عبدالرضا رحمانی فضلی» در سالن همایش‌های استانداری گیلان، «ارسلان زارع» را به عنوان استاندار جدید معرفی و از زحمات «مصطفی سالاری» استاندار قبلی قدردانی کرد.وزیر کشور در این مراسم با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امسال باید انتخابات را با مشارکت حداکثری در فضایی کاملا امن، با آرامش و به صورت قانونی به گونه‌ای برگزار کنیم که دشمنان در تحلیل‌های خود بازنگری کنند. یقین داریم که انتخابات امن و قانونی، منجر به مشارکت حداکثری می‌شود و پیوند و اعتماد بین مردم و حاکمیت را تحکیم می‌کند.وی بیان کرد: همه مقدمات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات فراهم شده و هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌ها از جمله شورای نگهبان و دستگاه‌های امنیتی و تبلیغی نیز صورت گرفته است. در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و موضوع الکترونیکی شدن آن هماهنگی‌های لازم انجام شده است. امسال احراز هویت‌ها به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی انجام می‌شود که گام بسیار بزرگی است.زارع استاندار جدید گیلان هم اظهار کرد: 2 اسفند سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در فضایی امن و قانونمند خواهیم بود.

وی افزود: به سبب وحدت و همدلی و تلاش‌های صورت گرفته در طول عمر دولت تدبیر و امید، اقدامات ارزنده‌ای برای مردم کشور انجام شده است.این مقام مسئول ادامه داد: با هماهنگی، انسجام، همکاری و همراهی همه مردم و مسئولان، همچنین تلاش و پیگیری‌های مستمر برای تحقق برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید گام برمی‌داریم و در راستای برنامه‌های توسعه استان با رویکرد اقتصادی و اشتغال‌زایی، از همه ظرفیت‌های استان اعم از انسانی و مواهب طبیعی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، گردشگری و خدمات بهره می‌گیریم.زارع تصریح کرد: گیلان ظرفیت‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آن ظرفیت انسانی، اجتماعی و فرهنگی است. امیدافزایی، افزایش نشاط اجتماعی و تحقق برنامه‌ها و اهداف دولت در استان در دستور کار خواهد بود.وی با اشاره به لزوم تکمیل پروژه آزادراه منجیل و اتصال راه‌آهن به بنادر انزلی، کاسپین و آستارا در راستای تکمیل کریدور شمال به جنوب برای توسعه همه‌جانبه استان گفت: تلاش می‌شود تا اصل شایسته‌سالاری و مشی اعتدال رئیس‌جمهوری را در استفاده از منابع انسانی کارآمد، متدین، متخصص و مبتنی بر اندیشه‌های دولت مد نظر قرار دهیم.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید