• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76128
+
-

تجلیل از کسبه خوش‌انصاف میبد

خبر
تجلیل از کسبه خوش‌انصاف میبد

۲ نانوا، یک آرایشگر و یک تعمیرکار خودرو در میبد به دلیل خوش‌انصافی و برخورد خوب با مشتری با حضور فرماندار شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.
فرماندار میبد در این زمینه به ایرنا گفت: به سراغ اصنافی آمدیم که خوش‌انصافند و کارهای خوب و خیر را با هدف خدمت‌گزاری برای مردم انجام می‌دهند.

«حسین فلاح» با تشکر از مسئولان اداره صنعت،معدن و تجارت میبد و اتاق اصناف افزود: در بازدید از یکی از نانوایی‌ها علی‌رغم مشکلات اقتصادی، چانه‌‍‌ای حتی سنگین‌تر از میزان تعیین‌شده برای پخت نان داشت. ۲ نانوا هم خوش‌انصاف بودند و پخت نانی مناسب و مشتری‌پسند داشتند.
وی در ادامه به خدمات فنی تعمیرکاری که در روزهای تعطیل برای افراد کم‌بضاعت رایگان کار انجام می‌دهد و آرایشگری که به افراد بی‌بضاعت معرفی‌شده از سوی دستگاه‌های حمایتی خدمات می‌دهد اشاره کرد و همه اینها را مایه افتخار شهر میبد شمرد که چنین کسبه خوش‌انصاف و مردمی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میبد نیز با اشاره به این‌که با اطلاع‌رسانی مردمی و تحقیق‌هایی که شد از کسبه تقدیر شد گفت: «هادی صناعی» تعمیرکاری است که روزهای جمعه وقت خود را به رایگان برای تعمیر خودرو افرادی می‌گذارد که بضاعتی ندارند. «حمید ذوالفقاری» نیز آرایشگری است که مجانی به اصلاح افراد معرفی‌شده از کمیته انصاف و دانش‌آموزان معرفی‌شده از سوی مدارس می‌پردازد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید