• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76092
+
-

ضرب‌الاجل استانداری برای لایروبی انهار شهری آذربایجان‌ غربی

خدمات شهری
ضرب‌الاجل استانداری برای لایروبی انهار شهری آذربایجان‌ غربی

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان ‌غربی بر پایان انجام عملیات لایروبی انهار داخل محدوده شهری از سوی شهرداری‌های استان تا پایان مهر امسال تاکید کرد. به گزارش ایرنا «پیمان آرامون» گفت: اقدامات پیشگیرانه در خصوص وقوع سیل در استان‌ باید بیش از پیش مورد توجه و تاکید قرار گیرد که لایروبی انهار بخش وسیعی از این اقدامات را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مطالعات بالادستی شهرسازی و طرح‌های هادی استان را که به موضوع حریم و بستر رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز پرداخته‌ است، در اختیار شرکت آب منطقه‌ای قرار دهند.«امیرعباس جعفری» مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان ‌غربی هم بیان کرد: سیلاب یکی از حوادث طبیعی است که خسارت‌های قابل توجهی را به زیرساخت‌ها، مزارع و اماکن شهری و روستایی در استان‌ وارد می‌کند.

سال گذشته بر اثر وقوع سیل به بخش‌های عمرانی، مسکونی و تولیدی استان ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد. اما امسال با توجه به بارش‌های شدید ابتدای سال، با تدبیری که در شورای مدیریت بحران از سوی استاندار آذربایجان غربی اندیشیده شد و با اقدامات سریع دستگاه‌ها و لایروبی نقاط پرحادثه، خطر سیل برطرف شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید