• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76080
+
-

پروژه‌های پارس‌آباد برای افتتاح در سفر رئیس‌جمهوری آماده شد

فرماندار پارس‌آباد مغان از آماده شدن بیش از 2070 میلیارد ریال پروژه برای افتتاح در سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهوری به این استان خبر داد. «علی علایی» به ایرنا گفت: در گرامیداشت هفته دولت بیش از ۵۱ طرح و پروژه برق‌رسانی و عمران شهری و روستایی، مخابراتی و گازرسانی با ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی به مطالبات مردمی در حوزه چهاربانده کردن راه‌ها و فرودگاه و تجهیزات بیمارستان و جذب سرمایه‌گذار و حل مشکلات عشایر و روستاهای محدوده نشین کشت و صنعت‌ها و حل مشکل اشتغال و توسعه آبیاری تحت فشار اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته پیگیر حل این مشکلات بوده‌ایم.علایی از حضور سرمایه‌گذاران در حوزه صنایع تبدیلی در ناحیه صنعتی در پالایشگاه ذرت و پوره میوه و رب و فراوری بادام زمینی خبر داد و اظهار کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها تحت حمایت بوده و با جلوگیری از خام‌فروشی موجب اشتغال‌زایی خواهند شد.

فرماندار پارس‌آباد از تعطیلی پروازهای فرودگاه انتقاد کرد و ادامه داد: میلیاردها ریال برای این فرودگاه هزینه شده و امروز مردم نباید از پروازها محروم باشند. ما بهانه بلیت فروشی کم را نیز پیگیری کردیم و مسئولان کشت و صنعت مغان و پارس اعلام آمادگی کردند تا بلیت ۱۵ صندلی را خریداری کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید