• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75888
+
-

سوخت‌رسانی به روستاهای بدون گاز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با نزدیک شدن به فصل بارندگی از آغاز سوخت‌رسانی به روستاهای مناطق صعب‌العبور و فاقد گازکشی استان خبر داد.

جعفر سالاری‌نسب در گفت‌وگو با فارس از آغاز سوخت‌رسانی به روستاهای مناطق صعب‌العبور و فاقدگازکشی چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: باتوجه به سردسیر بودن این استان و آغاز بارش در ماه‌های آینده، محموله نفت سفید به این روستاها ارسال شد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سوخت‌رسانی فقط در مناطقی انجام می‌شود که گازکشی نشده باشد. امکان ارائه نفت سفید به نقاط گازکشی شده وجود ندارد. بنابراین خانوارهایی که در این مناطق زندگی می‌کنند در اسرع وقت و قبل از آغاز فصول سرد سال برای دریافت و وصل انشعاب گاز اقدام کنند. وی تأکید کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آمادگی لازم برای را تأمین سوخت روستاهایی که از سوی شرکت گاز فاقد گازکشی اعلام شود دارد و هیچ‌گونه مشکلی در تأمین نفت سفید موردنیاز وجود ندارد.
سالاری‌نصب بیان کرد: سوخت‌رسانی به روستاهای فاقد گازکشی در چند مرحله و تا آغاز فصل بارش در چهارمحال و بختیاری با کالابرگ اعلام‌شده بر اساس تعداد نفرات خانوار ادامه دارد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در خصوص برنامه برای سهمیه‌بندی بنزین اظهار کرد: سهمیه‌بندی بنزین به شکل سابق در دستور کار قرار نگرفته است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید