• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75734
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها


درخواست اتوبوس در مسیر محمدشهر - دانشگاه
دانشجو هستم و هر روز مسیر اشتهارد تا دانشگاه آزاد را با اتوبوس طی می‌کنم. از اشتهارد تا محمدشهر اتوبوس تردد می‌کند، اما از محمدشهر به دانشگاه خط اتوبوسرانی وجود ندارد.

افشار از البرز

ضرورت بهسازی جاده هشجین
ترمیم و بازسازی جاده 13 کیلومتری شهر هشجین رویای دیرینه مردم بخش خورش رستم در جنوب غربی استان اردبیل است. لطفا مسئولان بهسازی این مسیر را در دستور کار قرار دهند.
محمدیار از اردبیل

پارک ساحلی در حاشیه ارس
در حاشیه رودخانه ارس پارک‌ ساحلی مناسب وجود ندارد. این در حالی است که چنین پارک‌هایی علاوه بر ایجاد مکانی برای تفریح، اشتغال و درآمدزایی خوبی برای اهالی منطقه فراهم می‌کند.
احدیان از آذربایجان‌شرقی

حل مشکلات ترافیکی میدان سید حسن نصرالله
میدان سید حسن نصرالله در منطقه شهرک دانشگاه به دلیل اتصال به بلوارهای پروفسور حسابی و دانشجو بسیار پرتردد است. از سال قبل قرار بود قطر این میدان افزایش یابد، اما با وجود شب‌های پرترافیک، اقدامی از سوی مدیران شهری برای اصلاح هندسی این میدان مشاهده نمی‌شود.
مرادپور - یکی از ساکنان شهرک دانشگاه از یزد

مشکلات مجموعه امام حسین (ع)
نظافت و وضع آسفالت و پایش درختان مجموعه امام حسین (ع) به‌ویژه در قسمت بوستان مجموعه، اصلا مناسب نیست.
سمیرا فردوس‌پناه از اصفهان

جلو هدررفت آب را بگیرید
در این اوضاع بی‌آبی و بحرانی در استان بعضی از افراد توجهی به میزان مصرف ندارند و بلافاصله با وصل شدن آب شروع به شست‌وشوی منزل و خودرو شخصی می‌کنند به طوری که تمام کوچه‌ها را آب برمی‌دارد.
رسول حسینی از بندر دیر بوشهر

پاک‌سازی بلوار چمران
افرادی در بلوار چمران شیراز به محض تاریک شدن هوا با اجاره دادن قلیان، این فضای دل‌انگیز را آلوده می‌کنند. از شهرداری و نیروی انتظامی تقاضای رسیدگی داریم.
محبی از فارس

ترافیک در تقاطع ارتش
با اضافه شدن چراغ قرمز به تقاطع ارتش در بزرگراه ۲۲ بهمن شاهدیم که ترافیک سنگین و معطلی زیاد در پشت این چراغ‌ها مردم را کلافه می‌کند. البته چاره‌ای هم نیست، ولی پیشنهاد من این است برای کم کردن ترافیک، خیابان تازه‌ساز مجتمع اداره‌ها را که خیلی از کارهایش هم انجام شده از سوی پادگان ارتش بازگشایی کنند.
نوروزی از زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید