• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75578
+
-

‌ احتمال انحلال تیم دسته یکی خوشه طلایی ساوه

سرمربی خوشه طلایی ساوه با اولتیماتوم به مسئولان استان مرکزی گفت: زمین ورزشی لازم تأمین نشود تیم منحل یا واگذار می‌شود.

«حسین پرویزی» در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به مشکلات تیم خوشه طلایی ساوه اظهار کرد: تیم خوشه طلایی برخی مشکلات را پیش رو دارد که باوجود این مشکلات با همه توان در لیگ مشغول بازی است. البته در بازی که با قشقایی شیراز به میزبانی قم داشتیم موارد را به مسئولان استان اعلام کردیم.

وی افزود: درصورتی که تا 2 هفته آینده سالن و زمین ورزشی چمران آماده نشود، خوشه طلایی را یا به استان دیگر واگذار یا این تیم را منحل می‌کنیم.

مدیر عامل تیم خوشه طلایی ساوه اضافه کرد: تلاش ما ارتقای ورزش استان است و امیدواریم مسئولان استان که اعلام حمایت از ورزش می‌کنند در این مسیر تلاش خود را داشته باشند، چراکه اگر برخی مسئولان کم لطفی کنند نیازی برای فعالیت در ساوه نمی‌بینیم.

وی افزود: در توان تیم نیست که هم برای بازی‌هایی که میزبان است و باید از امتیاز میزبانی بهره بگیرد میهمان شهر دیگری باشد و هم بازی خارج از خانه را به شهر دیگری برود و باز میهمان باشد.
تیم فوتبال خوشه طلایی و آلومینیوم دو تیمی هستند که این فصل به عنوان 2 نماینده فوتبال استان مرکزی در لیگ آزادگان کشور مشغول به فعالیت و رقابت هستند.
از ابتدای این فصل به دنبال نبود حمایت مسئولان از خوشه طلایی این تیم با از دست دادن امتیاز میزبانی بازی‌هایی که باید میزبان باشد در خارج از خانه خود و در شهر مقدس قم برگزار کرده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید