• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75576
+
-

بهره‌برداری از ۱۲۵ طرح عمرانی و اقتصادی در اراک

استاندار مرکزی گفت: در هفته دولت ۱۲۵طرح با اعتبار ۲۲۵ میلیارد تومان در شهرستان اراک به بهره‌برداری می‌رسد که اشتغال ۵۰۳ نفر را به همراه دارد. به گزارش ایسنا، «سیدعلی آقازاده» در دیدار با مردم بخش ساروق اظهار کرد: امروز تیم مدیریتی در استان مرکزی همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات مردم انجام می‌دهد.

وی افزود: همه اظهار نظرها باید منطقی و بر اساس واقعیت باشد. هرجا فضا با نشاط و امیدوارکننده باشد مردم ناامید نمی‌شوند و هر مشکلی حل می‌شود. 

آقازاده بیان کرد: ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای سال جاری و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای سال آینده در اختیار امامزادگان ۷۲ تن ساروق قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: راه ارتباطی مشهدالکوبه تا پایان امسال تکمیل می‌شود. همچنین مشکل برق این منطقه نیز در حال برطرف شدن است و تا چند هفته آینده به طور کامل برطرف خواهد شد.

استاندار مرکزی در مورد شبانه‌روزی شدن درمانگاه ساروق گفت: به گفته وزیر بهداشت، این اقدام نیازمند اعتبار و منابع انسانی است که در حال حاضر قانون این اجازه را نمی‌دهد و این کار از عهده وزیر نیز برنمی‌آید، مگر این‌که قوانین تغییر کند. البته پیگیری‌های لازم در حال انجام بوده و نیاز است مقداری مردم خود را با شرایط حال حاضر تطبیق دهند.

آقازاده ادامه داد: ساختمان شهرداری ۵۰ درصد پیشرفت دارد و در صورتی که تا پایان سال به اتمام برسد اعتباراتی نیز از استان تخصیص می‌یابد.


افتتاح فاز دوم پروژه بلوار همدان در کمیجان

استاندار مرکزی فاز دوم پروژه بلوار همدان را در شهرستان کمیجان افتتاح کرد. وی به همراه علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و محلی پس از ورود به شهرستان کمیجان، فاز دوم پروژه بلوار همدان را در این شهرستان افتتاح  کرد.
براساس این گزارش، اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ۱۸ میلیارد ریال و طول این بلوار ۷۵۰ متر و عرض آن ۳۵ متر است.
همچنین مساحت زیرسازی شده و آسفالت‌‌ریزی شده این پروژه ۱۷ هزار و ۲۵۰ متر‌ مربع و فضای سبز ایجاد شده در فاز اول نیز ۷۵۰ متر‌ مربع است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید