• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75571
+
-

معرفی استاندار جدید قزوین

هیات وزیران استاندار جدید قزوین را تعیین کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با تصویب هیات وزیران هدایت‌الله جمالی‌پور به‌عنوان استاندار جدید قزوین معرفی شد. 

رئیس‌جمهوری در جلسه هیات دولت با اشاره به انتخاب جمالی‌پور به‌عنوان استاندار جدید قزوین گفت: قزوین استان صنعتی، علمی و گردشگری است و مرکزیت و جنوب کشور را به شمال و شمال غرب متصل می‌کند و از مسیر‌های مهم ترانزیتی محسوب می‌شود. 

حسن روحانی بیان کرد: از استاندار جدید می‌خواهم که همه توان خود را برای ایجاد تحول در روند توسعه استان قزوین به کار گیرد و از ظرفیت همه سرمایه‌های انسانی و دانشگاهی ارزشمندی که در استان وجود دارد بر مبنای تعادل استفاده کند. 

وی ادامه داد: اعتدال در روند استفاده از نیرو‌ها و ظرفیت‌های انسانی ضروری است و معتقد نیستیم که با روی کار آمدن دولت جدید همه نیرو‌هایی که سلیقه متفاوت سیاسی دارند خانه‌نشین شوند، لذا باید از ظرفیت نیرو‌های لایق بدون توجه به سلیقه سیاسی آنها استفاده کنیم. 

علی نکویی ۱۶ شهریور ۱۳۷۶، مسعود امامی ۲۸ شهریور ۱۳۸۰، فریبرز محمودیان ۱۱ مرداد ۱۳۸۳، احمد نصری ۴ آبان ۱۳۸۴، علی‌اکبر طاهائی ۲۴ شهریور ۱۳۸۷، احمد عجم ۲۴ آبان ۱۳۸۸، مرتضی روزبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲، فریدون همتی ۲۷ آبان ۱۳۹۴ و عبدالمحمد زاهدی ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ به استانداری قزوین منصوب شدند. 

جمالی‌پور، دهمین استاندار قزوین، مشاور ویژه استاندار تهران در امور اقتصادی است و پیش از این هم فرماندار شهرستان ری و معاون استاندار تهران بوده است. استانداری قزوین در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید