• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75499
+
-

افتتاح 10 طرح ورزشی در قزوین

این طرح‌ها شامل 5 زمین چمن مصنوعی، 3 سالن ورزشی، یک خانه بدمینتون و یک ساختمان اداری با حضور وزیر ورزش به بهره‌برداری رسید

گزارش
افتتاح 10 طرح ورزشی در قزوین

خانه بدمینتون قزوین در مراسمی با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره‌برداری شد. 

به گزارش ایرنا، مساحت این سالن ورزشی که در محله مینودر شهر قزوین قرار دارد، 1110 متر است که با ۱۸ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است. کار ساخت این سالن ورزشی از سال ۱۳۹۱ آغاز شده است. 

مراسم افتتاح این سالن ورزشی با حضور نمایندگان قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و فرماندار قزوین، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد. در جریان سفر وزیر ورزش علاوه بر این طرح از ۹ طرح دیگر ورزشی نیز به طور هم‌زمان بهره‌برداری شد. 

این طرح‌ها شامل سالن ورزشی چندمنظوره مهرگان، زمین چمن مصنوعی مهرگان، سالن ورزشی چندمنظوره خوزنین، زمین چمن مصنوعی دیال‌آباد، زمین چمن مصنوعی نیارک، سالن ورزشی آقابابا، زمین چمن مصنوعی معلم‌کلایه، زمین چمن مصنوعی لوشکان و ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان آبیک بود. 

برای اجرای این ۱۰ طرح ورزشی مجموعا ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. دیدار با مسئولان هیات‌های ورزشی قزوین از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر ورزش و جوانان به قزوین بود. 


تکمیل ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام 

وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه برای تکمیل و بهره‌برداری از ۷۰۰ طرح مختلف ورزشی در سال جاری هدف‌گذاری کرده است. سلطانی‌فر در حاشیه بهره‌برداری از خانه بدمینتون قزوین بیان کرد: در هفته دولت ۳۳۰ طرح از میان این پروژه تکمیل شده و در حال بهره‌برداری است و مجموع اعتبارات هزینه‌شده برای آنها 5 هزار میلیارد ریال است. 

وی یادآور شد: سال گذشته نیز وزارت ورزش و جوانان تکمیل و بهره‌برداری از ۵۰۰ طرح ورزشی را هدف‌گذاری کرده بود که در پایان سال موفق به تکمیل و افتتاح ۷۰۰ طرح شدیم. وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در حال حاضر 3800 طرح نیمه‌تمام و در دست ساخت ورزشی در کشور وجود دارد که برای تکمیل آنها به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید