• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 3 اسفند 1396
کد مطلب : 7557
+
-

چهره های هفته

چهره ها
چهره های هفته

اشکان خطیبی 

 

 

 

پنج ستاره یکی از بزرگ‌ترین مسابقات تلویزیونی شبکه پنج است. اشکان خطیبی مجری این برنامه شد و خبر آن، این هفته پخش شد. این مسابقه که قرار است از اسفند‌ماه شروع شود، در سکوت خبری تولید شده و برای خیلی‌ها جای سؤال است که آیا مردم را سرگرم خواهد کرد یا نه! به‌نظر می‌رسد امسال سال خوبی برای اجرای خطیبی باشد. قبل از این مسابقه، خطیبی اجرای اختتامیه جشنواره سینما حقیقت را که آذرماه برگزار شد بر‌عهده داشت.

 

احسان علیخانی

 

 

 امسال از برنامه سه ستاره خبری نیست، اما علیخانی مجری برنامه‌های محبوب‌ماه عسل و سه ستاره امسال قصد دارد برنامه متفاوتی را برای نوروز و تحویل سال 97اجرا کند. غیراز برنامه تحویل سال نو، قرار است برنامه شبانه متفاوتی را در آخرین شب‌های سال 96روی آنتن شبکه سه ببرد. باید ببینیم تیم برنامه ساز علیخانی چه ویژه برنامه‌هایی را برای شب‌های پایانی سال تولید یا انتخاب کرده‌اند.

 

سیامک انصاری 

 

 در پی موفقیت سریال‌های شبکه خانگی، بهروز شعیبی هم به این حوزه وارد شده و این روزها مشغول تصویربرداری سریال گلشیفته است. اما این هفته پیوستن سیامک انصاری به این سریال خبرساز شد. قرار است او نقش سرپرست تیم ملی فوتبال را بازی کند. او که در جشنواره فجر سی و ششم، برای بازی در فیلم «بمب، یک عاشقانه» پیمان معادی نامزد سیمرغ نقش مکمل مرد شد، حالا به‌عنوان سرپرست تیم محبوب و پر طرفدار پایتخت در سریال گلشیفته انتخاب شده است.

 

پانته‌آ پناهی ها

 این بازیگر 40ساله که تابه حال پایش به تلویزیون باز نشده، این هفته خبرساز شد. پانته آ پناهی‌ها را که بازیگر معروف تئاتر است، خیلی‌ها با سریال شهرزاد در نقش شربت شناختند. جالب است که بعد از این موفقیت و دیده شدن تصمیم گرفت در یک سریال تلویزیونی برای شبکه سه بازی کند. بانوی عمارت عنوان سریال تاریخی و عاشقانه‌ای است که در تهران، کاشان و قزوین فیلمبرداری‌ آن تمام شده.کارگردان بانوی عمارت، عزیزالله حمیدنژاد و تهیه‌کننده‌اش مجید مولایی است.

 

نادر سلیمانی

 

 برنامه «کودک شو» مسابقه‌ای برای کودکان است.این برنامه که از شنبه تا سه‌شنبه ساعت 23و جمعه‌ها ساعت20:30از شبکه نسیم پخش می‌شود، جمعه گذشته مهمان ویژه‌ای داشت. مهمان این هفته نادر سلیمانی بود که به همراه دختر کوچک خود به این برنامه آمد. سلیمانی برای اعلام اسامی فینالیست‌ها به برنامه پژمان بازغی آمده بود و از روابط خود با دخترش گفت. سلیمانی بازیگر 51ساله، آبادانی‌است و دو فرزند به نام‌های هومان و بارسین دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید