• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75331
+
-

گشایش نمایشگاه‌های «عطر سیب» و «زنان و تولید ملی»


هفدهمین نمایشگاه «عطر سیب» و پانزدهمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» صبح دیروز به‌صورت همزمان آغاز به‌کار کرد. پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی، با هدف حمایت از توانمندسازی زنان و با رویکرد کارآفرینی اجتماعی به‌منظور عرضه پوشاک، کالاهای فرهنگی و صنایع‌دستی و معرفی فرصت‌های کارآفرینی، آموزش‌های کسب و کار و ارائه ایده‌ها از دیروز فعالیت خود را آغاز کرد.

نمایشگاه فرهنگی عطر سیب هم که همه‌ساله میزبان هیأت و فعالان فرهنگی کشور است و با موضوع محرم و فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود، امسال با رویکردی متفاوت و در راستای ترویج شعائر حسینی در حال برگزاری است.

رویکرد متفاوت این دوره، افزایش بخش‌های متنوع فرهنگی و عدم‌نگاه صرف به بخش تجهیزات و خدماتی در این رویداد بوده است. در این راستا با تأکید ویژه بر وظایف فرهنگی شهرداری تهران بر استفاده از پتانسیل‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی موجود در شهر تأکید شده تا از این ظرفیت‌ها همسو با محوریت محرم و فرهنگ عاشورایی در این رویداد استفاده شود. براساس این گزارش، پانزدهمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» و هفدهمین نمایشگاه «عطر سیب» که از صبح دیروز آغاز به‌کار کرده تا 11شهریور از ساعت 10 تا 21 در بوستان گفتگو پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید