• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75209
+
-

بهره‌برداری از 2 طرح ورزشی در ایلام با حضور معاون وزیر

همزمان با سومین روز از هفته دولت، 2 پروژه ورزشی با اعتبار 26 میلیارد ریال با حضور «ژاله فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در ایلام به بهره‌برداری رسید. به گزارش ایسنا، اولین پروژه افتتاح 4زمین تنیس آکو در مجموعه ورزشی الغدیر بود که با اعتبار 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده به مدت 12 سال به سرمایه‌گذار واگذار شده است و پس از این مدت در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.

فرامرزیان حین افتتاح این پروژه با قدردانی از سرمایه‌گذار طرح اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در ورزش به معنای سرمایه‌گذاری برای سلامت و نشاط مردم است. همچنین، فرامرزیان سالن سرپوشیده‌ چندمنظوره‌ای را در روستای هفت‌چشمه از توابع شهرستان ایلام افتتاح کرد. ساخت این سالن با مساحت 950 متر از محل اعتبارات ارزش افزوده استانی سال 96 آغاز و با اعتبار 13 میلیارد ریال تکمیل شد و امسال در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

معاون وزیر ورزش همچنین از استادیوم 15 هزار نفری عدالت، سالن بین‌المللی تیراندازی و فرهنگسرای جوان ایلام بازدید کرد. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در این بازدیدها با تاکید بر این‌که اولویت وزارتخانه متبوعش تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌کاره است، گفت: در حال ‌حاضر پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی زیادی وجود دارند که باید با پیگیری‌ها و تخصیص اعتبارات لازم در کمترین زمان تکمیل و بهره‌برداری شوند.دولت، 2 پروژه ورزشی با اعتبار 26 میلیارد ریال با حضور «ژاله فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در ایلام به بهره‌برداری رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید