• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 75046
+
-

فیلمی از درون سریال بریکینگ بد

فیلمی از درون سریال بریکینگ بد

آرش نهاوندی/مترجم


نتفلیکس پس از چند ‌ماه اخبار و شایعات پیرامون ساخت فیلمی بر اساس سریال موفق بریکینگ بد، سرانجام تریلر این فیلم را انتشار داد.
به گزارش سی‌ان‌ان، این فیلم با نام اصلی «مسیر: فیلمی از بریکینگ‌بد» به کارگردانی وینس گیلیگان از روز 11 اکتبر (19مهر) روی شبکه نتفلیکس در دسترس خواهد بود. این فیلم در واقع دنباله سریال بریکینگ بد است. داستان فیلم از آخر داستان سری پایانی سریال بریکینگ بد که 6سال قبل انتشار یافته بود، آغاز می‌شود. سریال بریکینگ بد به کارگردانی وینس گیلیگان در 5فصل و 62قسمت ساخته شده بود. در فیلم مسیر به این پرسش هیجان‌انگیز پاسخ داده می‌شود که چه بر سر جس پینکمن آمده است. جس پینکمن در سریال بریکینگ‌بد شاگرد والتر وایت و از فروشندگان و سازندگان مواد‌مخدر خرده‌پا بود. والتر وایت شخصیت اصلی سریال بریکینگ بد، یک دانشمند شیمی مبتلا به سرطان ریه بود که برای تأمین امنیت مالی خانواده خود شروع به ساخت شیشه کرد. برایان کرانستون در نقش والتر وایت در سریال بریکینگ‌بد بازی می‌کرد. آرون پال (برنده جایزه امی) که در سریال بریکینگ‌بد نیز در نقش جس پینکمن بازی می‌کرد، در فیلم مسیر نیز همچنان در نقش این شخصیت بازی می‌کند. در قسمت آخر این سریال صحنه نجات جس پینکمن از دست یک باند قاچاق توسط والتر وایت نشان داده شد و از آن پس کسی از سر‌نوشت وی اطلاعی نداشت.
در شرح نتفلیکس درباره فیلم مسیر: فیلمی از بریکینگ‌بد، آمده است: پس از آنکه جس پینکمن از اسارت توسط قاچاقچیان رهایی یافت، می‌بایست با گذشته خود روبه‌رو شود و آن را مرور کند تا بتواند مسیر خود به سوی آینده را هموار‌ سازد. پال آرون، بازیگر نقش جس پینکمن در توییتی با اشاره به فیلم مسیر: فیلمی از بریکینگ‌بد نوشته است: وینس (گیلیگان) به‌طور استادانه ادامه داستان بریکینگ‌بد را به‌طور کامل هم در فیلمنامه و هم در فیلم به‌صورت فشرده درآورده است.
در تریلر این فیلم که توسط نتفلیکس انتشار یافته، نشان داده می‌شود که پلیس به‌دنبال جس پینکمن است و شبکه خبری محلی در حال انتشار گزارش‌هایی است درباره وضعیت وی در زمانی که در اسارت قاچاقچیان به سر می‌برد. در پایان تریلر نیز صحنه‌ای نشان داده می‌شود که اسکینی پیت خطاب به بازجوهایش می‌گوید: من به هیچ طریقی به شما کمک نمی‌کنم تا بتوانید جس پینکمن را دوباره در قفس بیندازید.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :