• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 4 شهریور 1398
کد مطلب : 74704
+
-

توسعه بازارهای میوه و تره‌بار در غرب پایتخت

در دیدار مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با شهردار منطقه9، احداث و توسعه بازارهای میوه و تره‌بار در غرب پایتخت مورد تأکید طرفین قرار گرفت.
به گزارش همشهری، سیدسعید راد با تأکید بر استقبال روزافزون شهروندان از تأمین مایحتاج روزانه‌شان از میادین میوه و تره‌بار گفت: «امروز استقبال از میادین به حدود یک‌میلیون نوبت خرید در روز رسیده، درصورتی که این رقم در ابتدای سال گذشته، حدود 600هزار نوبت خرید در روز بود. امروز مردم به موضوع خرید، علاوه بر تأمین نیازهای خود به‌عنوان نوعی تفریح نگاه می‌کنند. به همین دلیل، تلاش می‌کنیم تا میادین میوه و تره‌بار را به فضاهایی تبدیل کنیم که مردم از خرید روزانه در این فضاها احساس دلپذیری داشته باشند.» مدیرعامل سازمان میادین با بیان اینکه بخش قابل‌توجهی از مردم برای تامین نیازهای هفتگی خود، هفته‌ای یک‌بار به میادین میوه و تره‌بار مراجعه می‌کنند و بخشی از مردم نیز هفته‌ای 2بار از میادین خرید می‌کنند، ادامه داد: «البته در این میان، افرادی را داریم که هفته‌ای 3روز یا حتی 7روز هفته برای خریدهای روزانه خود به میادین مراجعه می‌کنند. الان در تهران 28برند عمده با 1800فروشگاه مشغول به‌کار هستند اما هیچ برندی به اندازه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با 246میدان و بازار که روزانه بالغ بر یک‌میلیون نوبت خرید در آنها انجام می‌شود، مورد استقبال مردم قرار نگرفته است. شهردار محترم تهران بر کیفیت و کمیت خدمات‌رسانی در میادین میوه و تره‌بار به شهروندان تأکید ویژه دارند.» او با اشاره به اینکه مجتمع آبزیان (See Food) میدان جلال آل‌احمد که به‌صورت تخصصی به عرضه محصولات دریایی اختصاص دارد، گفت: «از جمله اقداماتی است که به‌منظور تبدیل میادین میوه و تره‌بار به فضاهایی خوشایند اجرا شده است. به‌جز مجتمع آبزیان تهران، تنها یک نمونه مشابه چنین مجتمعی را در چین سراغ داریم.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید