اگرچه هیاهوی افتضاح بلیتفروشی در بازی پرسپولیس و پارسجنوبی فروکش کرده اما هر کاری میکنیم نمیتوانیم از اظهارنظر شگفتانگیز مسئول پروژه گیتهای مکانیزه ورزشگاه آزادی چشمپوشی کنیم. علی اصغر انتظارخیر، در مورد کسانی که سایت فروش بلیت به اشتباه چندبار از حسابشان پول کسر کرده، گفته: «دوستان آنقدر مجانی به استادیوم آمدهاند که دو بار هم پول کم شود اتفاقی نمیافتد!» البته که ما در ایران به ادبیات خاص مسئولان عادت کردهایم اما این یکی دیگر واقعا نوبر است. چطور یک نفر میتواند به جای عذرخواهی و به جای تلاش برای جبران خسارتها، مالباختگان را متهم کند به اینکه هنوز به سیستم بدهکار هستند؟ اگر فقط یک نفر از این مالباختهها قبلا تجربه حضور مجانی در ورزشگاه را نداشته باشد، در محکمه وجدان خودتان سرافکنده نخواهید شد؟
زشتترین جمله سال
در همینه زمینه :