• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 4 شهریور 1398
کد مطلب : 74615
+
-

احیای فضای سبز سواحل اهواز در پاییز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به مراحل پاک‌سازی جاده‌های ساحلی اهواز پس از سیل، از احیای مجدد فضای سبز سواحل اهواز در فصل پاییز خبر داد. به گزارش ایسنا، «علیرضا عالیپور» در خصوص پاک‌سازی چندمرحله‌ای جاده‌های ساحلی پس از سیلاب اظهار کرد: با توجه به این‌که در زمان وقوع سیل مسیرهای زیرگذر برخی پل‌های اهواز دچار آبگرفتگی شدند، در مرحله نخست برای بازگشایی جاده‌های ساحلی اقدامات عمرانی وسیعی انجام و قسمت‌های وسیعی از زیرسازی آسفالت تکرار شد.

وی افزود: در گام دوم پاک‌سازی معابر پارک‌ها، راهروها و پیاده‌روهای جاده‌های ساحلی از رسوب انجام شد. عالیپور با بیان این‌که مرحله بعدی پاک‌سازی جاده‌های ساحلی، بازسازی فضای سبز خواهد بود، گفت: با توجه به این‌که اساسا فضای سبز ساحلی اهواز در سیل از بین رفته، بازسازی آن کاری زمان‌بر است و ابتدا باید ایستگاه‌های پمپاژ راه‌اندازی شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: در این مدت همه ایستگاه‌های پمپاژ احیا شده‌اند و امیدواریم مرحله آخر بازسازی پارک‌ها در فصل پاییز انجام شود تا فضای سبز سواحل اهواز مجددا زنده شوند. وی بیان کرد: در ساحل شرقی به صورت نقطه‌ای رسوب و گل و لای وجود دارد که در برخی از این نقاط به دلیل عملیات عمرانی است و پاک‌سازی آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید