• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 4 شهریور 1398
کد مطلب : 74584
+
-

وضعیت جاده‌های آبادان بهبود می‌یابد

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ترمیم روکش آسفالت برخی از محورها در آبادان گفت: با تامین قیر مورد نیاز، شرایط جاده‌ها و محورهای شهرستان آبادان برای تردد بهبود پیدا می‌کند. به گزارش ایسنا، «مهران کفاش» در حاشیه بازدید از راه‌های ارتباطی شهرستان آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که امروز از پروژه‌های فعال در محورهای مختلف آبادان صورت گرفت، خوشبختانه شاهد انجام کار در پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: در یک قطعه از محور آبادان - اروندکنار شاهد اجرای پروژه دوبانده کردن این محور هستیم و اجرای آن نیز به خوبی در حال انجام است. این مقام مسئول گفت: قرار است یک قطعه 12 کیلومتری دیگر در این محور از طرف اروندکنار به سمت آبادان نیز اجرایی و دوبانده شود. در این زمینه پروژه در حال طی کردن تشریفات اداری و تعیین پیمانکار است و پس از نهایی شدن شاهد اجرای آن خواهیم بود.

کفاش با تاکید بر ترمیم روکش آسفالت برخی از محورها در آبادان بیان کرد: قرار است در سریع‌ترین زمان ممکن قیر مورد نیاز را تامین کنیم تا کار روکش آسفالت محورهای مدنظر در منطقه انجام شود و شرایط این محورها برای تردد بهبود پیدا کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید