• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 4 شهریور 1398
کد مطلب : 74552
+
-

داماش با صلابت؛ سپیدرود و ملوان همچنان ضعیف

ورزش
داماش با صلابت؛ سپیدرود و ملوان همچنان ضعیف

در هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم داماش گیلان با صلابت ولی تیم‌های سپیدرود و ملوان همانند هفته اول ضعیف ظاهر شدند.
به گزارش ایرنا، در هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور داماش گیلان برابر حریف خود پیروز شد، ملوان انزلی مقابل حریفش به نتیجه مساوی دست یافت و تیم سپیدرود نیز نتیجه را واگذار کرد.در جریان این رقابت‌ها، تیم فوتبال داماش گیلان که در هفته اول یک تساوی خارج از خانه کسب کرده بود و با این تساوی می‌توان گفت که بهترین نتیجه را بین 3 نماینده گیلان کسب کرد، در هفته دوم نیز با یک پیروزی قاطع بهترین نماینده استان در لیگ دسته اول کشور شد.


داماش، تیم منتخب هفته

داماشی‌ها که هفته اول را با نتیجه مساوی بدون گل در بابل برابر رایکا به اتمام رساندند، در هفته دوم در یک بازی خانگی، در ورزشگاه سردار جنگل رشت با نتیجه 3 بر صفر برابر سرخپوشان پاکدشت به برتری دست یافتند تا در این هفته علاوه بر کسب بهترین نتیجه بین نمایندگان گیلان، این تیم بسیار با صلابت ظاهر شود.داماشی‌ها که فصل گذشته نیز در رقابت‌های لیگ دسته دوم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند، در رقابت‌های جام حذفی نیز با صعود به فینال، تیم شگفتی‌ساز این رقابت‌ها قلمداد شدند

.به طور حتم طرفداران داماش گیلان انتظار دارند که این تیم بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد و در همین هفته‌های اول امتیازات لازم را کسب کند تا از لحاظ شرایط روحی، روانی در حد بالایی قرار گیرد و با خیالی آسوده‌تر رقابت‌های لیگ دسته اول را ادامه دهد.هنوز 2 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شده و نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت، اما مسئولان، کادر فنی و بازیکنان داماش گیلان لیگ دسته اول را بسیار جدی گرفته‌اند و با قدرت این رقابت‌ها را آغاز کرده‌اند. هم اینک نیز این تیم در هفته سوم و در اولین دربی گیلان در لیگ دسته اول باید مقابل تیم بحران‌زده ملوان قرار بگیرد.


2 بازی، یک امتیاز 

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی دیگر نماینده استان که در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول متحمل شکست شده بود، در هفته دوم و در یک دیدار خانگی مقابل تیم آرمان‌گهر سیرجان قرار گرفت. در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.ملوانان که همچنان از وجود حاشیه در تیم رنج می‌برند در این دیدار خانگی نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند و سرانجام به نتیجه مساوی دست یافتند تا از 2 دیدار خود فقط یک امتیاز کسب کنند.کسب یک شکست و یک تساوی طی 2 هفته برای تیم ملوان بندر انزلی پیامدهایی نیز داشته است. 

در پایان بازی این تیم برابر گل‌گهر سیرجان، «علی لطیفی» سرمربی جدید تیم از این سمت کنار رفت تا تیم ریشه‌دار و پرطرفدار ملوان همچنان با حاشیه مواجه باشد.البته این تیم با داشتن طرفداران پرشور می‌تواند حواشی را از خود دور کند و همانند سالیان نه چندان دور با صلابت در فوتبال ایران ظاهر شود، چون همواره ملوان در دهه‌های گذشته یکی از برترین تیم‌های شهرستانی محسوب می‌شد. نام این تیم لرزه بر اندام سایر رقبا می‌انداخت و حتی در رقابت‌های لیگ برتر نیز تمامی تیم‌های صاحب‌نام از روبه‌رو شدن با ملوان وحشت داشتند.


سپیدرود به دنبال ملوان

تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده گیلان در رقابت‌های لیگ دسته اول، در هفته دوم این رقابت‌ها در ارومیه با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم نود شد تا این تیم نیز همانند ملوان از 2 بازی خود فقط یک امتیاز کسب کند.تیم فوتبال سپیدرود رشت که از رقابت‌های لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرده و همچنان با مشکل مالی مواجه است، در اولین بازی خود در لیگ دسته اول در یک دیدار خانگی به نتیجه مساوی دست یافت تا این تیم نیز رقابت‌های لیگ دسته اول را ضعیف آغاز کند.

سپیدرودی‌ها در هفته دوم نتوانستند قدرتمند ظاهر شوند و سرانجام در یک بازی خارج از خانه با یک گل مغلوب تیم نود ارومیه شدند. این تیم با انجام 2 بازی فقط یک امتیاز کسب کرد و به همراه تیم فوتبال ملوان بندر انزلی جزو تیم‌های قعرنشین لیگ دسته اول شد.طرفداران پرشور سپیدرود انتظار دارند که این تیم با رسیدن به هماهنگی و شرایط آرمانی، در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول نتایج خوبی کسب کند و یکی از مدعیان صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشد، چون این تیم در 2 فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشت و سابقه صعود به این لیگ را دارد.


انتظار هواداران 

 هواداران فوتبال گیلان انتظار دارند که داماش همچنان با صلابت این رقابت‌ها را ادامه دهد و تیم‌های ملوان بندر انزلی و سپیدرود رشت نیز با قدرت بیشتری در این لیگ حاضر شوند.تا پایان هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، داماش گیلان با کسب 4 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد. تیم‌های ملوان بندر انزلی و سپیدرود رشت نیز با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه‌های چهاردهم و شانزدهم هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید