• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74138
+
-

کمبودهای زیربنایی ورزشگاه چمران ساوه رفع شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه گفت: نواقص تأسیسات نور، رختکن و زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه اصلاح شده و این مجموعه با شتاب مطلوب برای رقابت‌های لیگ فوتبال آماده شده است. 

«حامد توکلی» در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: 4 پروژکتور این ورزشگاه ترمیم و راه‌اندازی شد که هر کدام دارای ۳۶ منبع انتشار نور قوی است و شرایط مطلوب برای تأمین نور رقابت‌های لیگ فوتبال مهیاست. وی گفت: عملیات بازسازی و ترمیم رختکن این مجموعه نیز پایان یافته و با برنامه‌ای ضربتی شرایط مدنظر سازمان لیگ فوتبال کشور در ورزشگاه چمران ساوه فراهم است. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه عنوان کرد: زمین چمن این مجموعه ورزشی نیز با استفاده از ظرفیت یکی از پیمانکارانی با سابقه در کاشت چمن ورزشگاه آزادی تهران ترمیم شده و زیرکشت رفته است، اما این زمین چمن برای شرایط مطلوب برگزاری مسابقات ۱۰ روز دیگر زمان نیاز دارد.

توکلی اظهار کرد: رایزنی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درحال انجام است تا هماهنگی کارها بیشتر شود و روند بازسازی و ترمیم ورزشگاه چمران با هدف آمادگی پذیرش بازیکن و تماشاچی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تسریع شود. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه ادامه داد: سایر فعالیت‌های عمرانی در ورزشگاه شهید چمران ساوه از جمله ترمیم سکوهای جایگاه تماشاگران و همچنین ساخت وی‌آی‌پی و جایگاه خبرنگاران بدون وقفه در حال اجرا است. 

توکلی عنوان کرد: با توجه به این‌که سکوهای پایینی ورزشگاه هنوز کیفیت استفاده دارد، در صورت برگزاری مسابقات با ایجاد حفاظ در برابر آن می‌توان تماشاگران را در این جایگاه‌ها مستقر کرد. وی افزود: توافق ضمنی با فدراسیون فوتبال صورت گرفته تا در گام اول وی‌آی‌پی مجموعه ورزشگاه شهید چمران ساوه به صورت نسبی آماده شود تا در جریان رقابت‌های لیگ بتوان مهمانان و خبرنگاران را پذیرا بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید