• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74114
+
-

اجازه تغییر کاربری در باغ‌های شاهرود داده نمی‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان این‌که سرسبزی و بهره مردم از فضای سبز حق مردم است گفت: اجازه تغییر کاربری در باغ‌های شاهرود داده نمی‌شود.

به گزارش مهر، «منوچهر فخری» در دومین جلسه کمیسیون ماده 5 شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان ابراز کرد: صراحتا اعلام می‌کنم که اجازه هیچ‌گونه تغییر کاربری در ارتباط با باغ‌های شهرستان شاهرود به هیچ وجه داده نخواهد شد.
وی با بیان این‌که تغییر کاربری‌ها با ضوابط خاص انجام می‌شود افزود: یکی از شاخصه‌های جذاب و زیبای شاهرود، وجود باغ‌های سرسبز و پر طراوت این شهرستان است که نباید اجازه دهیم با تغییر کاربری، این شاخصه‌ مهم شهرستان از بین برود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به این‌که با هر گونه تغییر کاربری برخورد قانونی خواهد شد ابراز کرد: کسی نمی‌تواند با خشکاندن درختان و گرفتن حق حیات یک شهر، بلندمرتبه‌سازی و تغییر کاربری در اراضی و باغ‌ها انجام دهد که در این صورت حتما برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.
فخری در ادامه تصریح کرد: جلسات کمیسیون ماده 5 طبق مصوبات باید در مرکز استان انجام شود، اما با توجه به ارادت خاص به مردم خوب شاهرود و تا زمانی که من در این استان حضور دارم، جلسات کمیسیون مربوط به شاهرود در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل می‌شود.

وی با بیان این‌که شهرهای استان سمنان تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت افزود: اصل بنا بر خدمت‌رسانی به مردم است و در این راه نیز اثبات کردیم همراه آنها هستیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید