• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74063
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/G1QQ
+
-

اجرای ۷۹۱ پروژه اجتماعی در مناطق نفت‌خیز و سیل‎زده

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: ۷۹۱ پروژه از سوی این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفت‌خیز و سیل‌زده تعریف شده و در حال اجراست و از این تعداد ۴۱۶ پروژه به مناطق سیل‌زده مربوط است.

به گزارش ایرنا، «مسعود کرباسیان» با بیان این مطلب گفت: از این ۷۹۱ پروژه ۲۷۸ پروژه خدماتی، ۱۷۴ پروژه آموزشی، ۱۳۷ پروژه ورزشی، ۱۲۲ پروژه بهداشتی و ۸۰ پروژه در حوزه راه تعریف شده‌اند. وی افزود: میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن ۷۹۱ پروژه شرکت ملی نفت ایران در مناطق نفت‌خیز و سیل‌زده بیش از ۱۰ هزار و ۷۶ میلیارد ریال برآورد و تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۷۵ میلیارد ریال آن هزینه شده است. 

کرباسیان ادامه داد: مردم ساکن در مناطق نفت‌خیز به سبب حضور گسترده تاسیسات نفتی از برخی مزیت‌های طبیعی و زیست‌محیطی محروم هستند و شرکت ملی نفت ایران تلاش کرده است با انجام برخی اقدامات در حوزه مسئولیت اجتماعی، اندکی از محرومیت‌ها و سختی‌های آنها را جبران کند. وی بیان کرد: بخشی از پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران در حوزه تامین نیازهای رفاهی، آموزشی و فرهنگی ساکنان مناطق نفت‌خیز به ثمر نشسته و کمک‌های  این شرکت به مردم سیل‌زده نیز آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید