• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74043
+
-

اجرای 4 طرح عمرانی در شهر مرزی بازرگان

شهردار بازرگان از تداوم نهضت عمران و آبادانی با اجرای 4 طرح 7 میلیارد تومانی در این شهر خبر داد.  «محمدتقی حسن‌زاده» در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به موقعیت شهر بازرگان که در دروازه ورودی کشور و منطقه آزاد کشور محسوب می‌شود، ضروری است از نظر زیباسازی و مبلمان‌سازی توجه ویژه‌ای به این شهر صورت گیرد.

وی افزود: بر این اساس شورای اسلامی و شهرداری بازرگان 4 طرح بزرگ را با اعتباری افزون بر ۷ میلیارد تومان پیش‌بینی و در بودجه این شهرداری تصویب کرده است. وی افزود: مهم‌ترین این طرح‌ها بلوار آزادی است که با احداث این بلوار ترافیک کامیون‌های خروجی از مرز بازرگان به طور کامل حل می‌شود. طرح بعدی اصلاح و رفیوژ بلوار امام(ره) و پیاده‌رو‌های جانبی، با مشارکت سازمان منطقه آزاد است. در اجرای این طرح توجه خاصی از نظر مبلمان شهری به این منطقه شده است. 

این مسئول ادامه داد: طرح بعدی هم آسفالت‌ریزی به متراژ ۷۵ هزار متر مربع است که ۵۰ هزار متر‌ مربع اجرا شده و ۲۵ هزار متر‌ مربع در فصل کاری اجرا خواهد شد. ساختمان آتش‌نشانی هم چهارمین طرح مورد نظر است که با۴۰ درصد پیشرفت در حال اجراست. 

حسن‌زاده تاکید کرد: تسهیل در عبور و مرور کامیون‌ها، ساماندهی معابر شهری و از همه مهم‌تر تسهیل و روان‌سازی تردد خودورو‌های عبوری از مرز از جمله اهداف اجرای طرح‌های عمران شهری در این شهر مرزی است. گفتنی است امسال هم‌زمان با هفته دولت طرح‌های آسفالت‌ریزی و احداث بلوار آزادی بازرگان افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید