• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74038
+
-

عرضه محدود بنزین سوپر در ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه: به دلیل کمبود این نوع سوخت در کشور در حال حاضر تنها در 3 جایگاه بنزین سوپر عرضه می‌شود

جایگاه‌های محدودی در شهر ارومیه در حال حاضر امکان عرضه بنزین سوپر را دارند.  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اعلام این خبر به باریش نیوز گفت: در حال حاضر بنزین سوپر و یورو 4 در تعداد کمی از شهرها و جایگاه‌های سوخت عرضه می‌شود و کمبود بنزین سوپر مختص استان یا شهر ارومیه نیست.

«احمد مجرد» با تاکید بر این‌که عرضه محدود بنزین سوپر موضوع کشوری است، اظهار کرد: در حال حاضر در 2 تا 3 جایگاه‌ سوخت، بنزین سوپر عرضه می‌شود. جایگاه زارعی در خروجی ارومیه به سمت تبریز و جایگاه سوخت واقع در فلکه سعدی از جمله محل‌های عرضه این نوع بنزین هستند.

این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر بنزین به‌اندازه نیاز استان در تمامی جایگاه‌های سوخت موجود است و مشکلی برای تامین سوخت بنزین وجود ندارد؛ اما بنزین سوپر فقط در جایگاه‌های خاص عرضه می‌شود.

این مسئول بیان کرد: کسانی که خودرو را از طریق معاملات بنگاهی خریده‌اند و کارت سوخت دارند ولی رمز آن را نمی‌دانند، می‌توانند برای بازیابی رمز به نواحی شرکت ملی پخش نفت در شهرستا‌ن‌ها و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی واقع در ارومیه - خیابان امینی روبه‌روی شرکت غله استان مراجعه کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید