• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
پنج شنبه 31 مرداد 1398
کد مطلب : 73913
+
-

با مردم

   از شهریور پارسال در انتظار کارت ملی
برای درخواست کارت هوشمند ملی 14شهریور‌ماه سال 97با پرداخت هزینه و دریافت کد رهگیری منتظر دریافت کارت ملی هوشمند هستم که تا امروز خبری نشده است. حداقل کارت‌های قدیمی مردم را پانچ نمی‌کردند!
نیری از یزد

   چرا خانم‌ها نمی‌توانند مشاور املاک باشند؟
مشاوره املاک هم مانند دیگر سازمان‌ها و شرکت‌هاست، درحالی‌که یک مشاور املاک خانم بسیار مفیدتر از یک مرد می‌تواند به امور مربوط به رهن، خرید و فروش و اجاره ملک بپردازد. چرا برخی شغل‌ها را برای بانوان ممنوع کرده‌اند؟ در کجای قانون این ممنوعیت‌ها برای خانم‌ها ذکر شده است؟
اختیاری از تهران

سوءاستفاده از مناسبت‌های مذهبی برای فریب مردم
همواره اعیاد بزرگی چون قربان و غدیر نزد ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد؛ درحالی‌که برخی کارخانجات و شرکت‌ها با استفاده از نام مناسبت‌های مذهبی فریبکاری می‌کنند که این زیبنده نام ایرانی و اسلامی نیست؛ مثلا وعده قرعه‌کشی سکه یا خودرو در عید برای خریداران یکی از برندهای عرقیجات معطر!
رمضانی از مشهد

   مطالبات پرستاران گیلانی 11ماهه شد
مطالبات کارکنان و پرستاران بیمارستان‌های گیلان قریب به 11‌ماه است که عقب افتاده و پرداخت نمی‌شود و هر روز وعده‌ای جدید مطرح می‌شود. از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان درخواست می‌شود این معوقات را که از شهریور سال 97پرداخت نشده بپردازند.
یک پرستار از گیلان

   دزد دوچرخه
دوچرخه فرزند من مقابل کارخانه دخانیات به سرقت رفت، اما شرکتی به آن عظمت یک دوربین و یا یک پارکینگ ندارد. در این منطقه که اقشار آسیب‌پذیر ساکنند یک دوچرخه می‌تواند همه دنیای یک کودک باشد و اکنون نه می‌توان دوچرخه را برگرداند و نه می‌توانم دوباره دوچرخه بخرم. چرا واقعا سرقت و ناامنی زیاد شده است و مسئولان چه می‌کنند؟
پورشمس از محله دخانیات

   مرغ‌فروشی آلاینده در میدان امام حسین 
یک باب مرغ‌فروشی بسیار آلاینده و بی‌نظم در ضلع جنوب‌شرقی میدان، کنار کانتینر کلانتری 106شهید نامجو هست که بوی آلودگی ناشی از شست‌وشوی آن و خونابه‌ها کل محدوده را در برگرفته و باعث ازدیاد پشه و حشرات موذی و موش شده است. ضمن اینکه این مرغ‌فروشی آب و برق ندارد و همه را به‌صورت غیرمجاز استفاده می‌کند. واقعا حقوق شهروندی ما که باید این وضع را تحمل کنیم چه می‌شود؟
دلیری از میدان امام حسین

   آموزش و پرورش منتظر است اموات زنده شوند؟
وزارت آموزش و پرورش هزینه دفن درگذشتگان فرهنگی را از سال‌91 پرداخت نکرده. داماد فرهنگی ما فوت شده که تا این لحظه هزینه کفن ودفن او را نتوانسته‌ایم بگیریم. پدرم هم فوت شد که هزینه کفن و دفن ایشان را نیز تاکنون نپرداخته‌اند.
سیدطالب مستجابی، معلم بازنشسته از آذربایجان شرقی

بعد از تسویه کامل هم تیبا به دستم نرسید
19تیرماه97برای خرید یک دستگاه تیبا 2 با پرداخت 10میلیون تومان ثبت‌نام کردم. 19تیر‌ماه امسال بعد از یک‌سال خبر دادند که مابه‌التفاوت قیمت را که 31میلیون است، بپردازید. این کار را هم کردیم و هنوز تیبایی به‌دست ما نرسیده است! واقعا رواست بعد از یک سال معطلی و تسویه‌حساب کامل دست ما در پوست گردو بماند؟
خدری از کرج

  کارت‌خوان‌های با کمتر از 100تراکنش غیرفعال می‌شوند
بانک ملی در شهمیرزاد استان سمنان دستگاه‌های کارت‌خوان یا همان پوز را که دارای کمتر از 100تراکنش باشند، غیرفعال می‌کند. چرا واقعا این کار را کرده‌اند؟ اگر میزان فعالیت به 100 تراکنش نرسد، تکلیف چیست؟
اعلایی از شهمیرزاد

 قطع و وصل‌شدن صدای بلندگوهای مترو
صدای بلندگوی ایستگاه‌های مترو گاهی قطع می‌شود و برای کسانی که قرار است در نیمه راه پیاده شوند گمراه‌کننده است.
سلیمانی از تهران 

   مدرسه زین‌آباد خالی از معلم و دانش‌آموز
درحالی‌که در گوشه و کنار کشور کمبود مدرسه وجود دارد، تنها مدرسه چندکلاسه روستای زین‌آباد کبودرآهنگ استان همدان چند سال است بدون معلم و شاگرد به حال خود رها شده است.
از اهالی روستای زین‌آباد

   بوی تعفن در خیابان چنگیزی
بوی تعفن در خیابان چنگیزی نرسیده به میدان جمهوری به‌خصوص قبل از رسیدن به تقاطع اسکندری بیداد می‌کند. در این خیابان سطل‌های زباله سر جای خود نیستند و سرِ اغلب کوچه‌ها تپه‌ای از زباله همه ساعات روز انباشته است. واقعا این محدوده مسئول نظافت ندارد یا مردم آن را از خدمات شهری محروم کرده‌اند؟
لطیفی از سکنه خیابان


پاسخ مسئولان


آبیاری محدوده مورد اشاره، مستمر و با دقت انجام می‌شود
روابط عمومی شهرداری منطقه یک به‌دنبال درج پیام مردمی در تاریخ 10مرداد 98با موضوع بی‌توجهی به خشک شدن درختان پاسخ داده است: ضمن تشکر از شهروند گرامی به اطلاع می‌رساند آبیاری فضای سبز مورد اشاره به‌طور مستمر در حال انجام است. با این حال مقرر شد طبق برنامه زمانبندی شده و با نظارت اداره فضای سبز منطقه یک به‌صورت مستمر و طی 2 مرحله آبیاری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید