• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73836
+
-

لذت خرید در باغ سپهسالار


خیابان صف تهران که به یاد روزگاران قدیم آن را باغ سپهسالار می‌خوانند، سال‌هاست که به بورس کیف و کفش پایتخت تبدیل شده و خصوصاً از سال 85 با تبدیل شدن این خیابان به پیاده‌راه جلوه‌ای دوچندان پیدا کرده است.

به‌واسطه قرار گرفتن خیابان سپهسالار در دل بافت قدیم شهر، رفتن به این بازار با حمل‌ونقل عمومی یکی از عاقلانه‌ترین کارهاست هرچند در این بازار سال‌هاست که نوای موسیقی نوازنده‌های دوره‌گرد جای صدای خودروها را پرکرده و دیگر امکانی برای آمدوشد ماشین‌ها وجود ندارد.

در این بازار این پاساژهای قدیمی و جدید زیادند و در هرکدام از آنها انواع کفش‌ مجلسی و اسپرت و کتانی برای مردان و زنان و بچه‌ها پیدا می‌شود.

 باغ سپهسالار کمی بعد از تقاطع خیابان سعدی با خیابان جمهوری واقع شده و دسترسی به آن از طریق مترو، تاکسی و اتوبوس آسان است. خصوصاً که قرار گرفتن باغ سپهسالار در محدوده طرح ترافیک، امکان استفاده از خودروی شخصی کم است.

از مسیرهایی که به مترو سعدی یا میدان بهارستان منتهی می‌شود می‌توانید به‌راحتی به بورس کیف و کفش سپهسالار برسید. خطوط تاکسی و خطوط ویژه اتوبوس واحد میدان بهارستان از مقابل خیابان سپهسالار رد می‌شوند. ضمن اینکه از طریق ایستگاه سعدی در خط یک و ایستگاه بهارستان در خط دو به چندقدمی این بازار می‌رسید.

 دسترسی به باغ سپهسالار از همه نظر با حمل‌ونقل عمومی مهیاست، با‌ وجود این اگر قصد استفاده از خودروی شخصی داشتید از بزرگراه شهید نواب یا هر تقاطع دیگری که به شما نزدیک‌تر است وارد خیابان جمهوری شوید و این خیابان را تا حوالی میدان بهارستان پیش بروید.

 در محدوده باغ سپهسالار چند پارکینگ وجود دارد که البته به‌واسطه شلوغی منطقه و احیاناً ناآشنایی با محیط باید برای یافتن آنها پرس‌وجو کنید. البته شاید بتوانید در کوچه‌های اطراف بازار هم جای پارک پیدا کنید. هرچند به‌واسطه تردد وانت به تولیدی‌های کیف و کفش در این کوچه‌ها احتمال آسیب رسیدن به‌خودروی شما  وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید