• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73830
+
-

3 راه پست گذاشتن در اینستاگرام بدون موبایل

فوت و فن
3 راه پست گذاشتن در اینستاگرام بدون موبایل


اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان است. هر چند دیدن پست‌های اینستاگرام از روی کامپیوتر ممکن است اما به‌صورت عادی نمی‌توان بدون موبایل پست جدیدی در این شبکه منتشر کرد. اما خیلی‌ها دوست دارند کارهایشان را به‌جای صفحه کوچک موبایل از روی مانتیور بزرگ کامپیوتر انجام دهند. برای پست‌گذاشتن در اینستاگرام بدون موبایل هم راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید. این ۳ راه‌حلی است که سایت Android Authority پیشنهاد کرده است.


استفاده از حالت توسعه‌دهنده مرورگر
این راه را خیلی‌ها راحت‌ترین و بی‌دردسرترین مسیر برای آپلود پست در اینستاگرام از روی کامپیوتر و لپ‌تاپ می‌دانند. برای این کار اول با مرورگر خود مانند گوگل کروم وارد اکانت اینستاگرام‌تان شوید. اگر از گوگل کروم استفاده می‌کنید، برای فعال‌سازی این حالت، باید روی گزینه more tools و سپس developer tools کلیک کنید.
 اگر هم کاربر فایرفاکس هستید به منوی web developer بروید و سپس روی toggle tools کلیک کنید. بعد از این کار، باید روی آیکون شبیه به گوشی هوشمند در سمت راست بخش فوقانی این پنل کلیک کنید. اگر از مرورگر مایکروسافت اج استفاده می‌کنید اول کلید F12 را بزنید و بعد از انتخاب گزینه emulation، یکی از گوشی‌های لومیا را انتخاب کنید.
با رفتن روی حالت موبایل، شکل سایت اینستاگرام مانند آنچه روی موبایل می‌بینید نمایش داده می‌شود. با این کار، در بخش پایین سایت، می‌توانید آیکون به شکل مثبت را مشاهده کنید. بعد از کلیک روی آن، می‌توانید عکس یا فیلم‌ مورد نظرتان را پست کنید.






 استفاده از شبیه‌ساز اندروید
یکی دیگر از راه‌هایی که برای پست‌گذاشتن در اینستاگرام بدون موبایل وجود دارد، استفاده از شبیه‌ساز اندروید است. یک شبیه‌ساز اندروید به شما اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌های اندروید را در کامپیوتر اجرا کنید. یکی از بهترین و معروف‌ترین شبیه‌سازهای اندروید، BlueStacks است. بعد از دانلود و نصب آن، باید اپلیکیشن اندروید اینستاگرام را برای نصب در کامپیوتر دانلود کنید.
بعد از نصب اینستاگرام، آن را در BlueStacks اجرا و مشخصات اکانت خود را وارد کنید. بعد از این کار، دقیقا مانند گوشی‌تان می‌توانید کارهای موردنظر خود مانند پست‌گذاشتن را انجام دهید.






 اپلیکیشن اینستاگرام در ویندوز۱۰
اینستاگرام برای ویندوز۱۰ اپلیکیشنی دارد که از طریق فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت یا همان مایکروسافت استور می‌توانید آن را روی ویندوز۱۰ نصب کنید. در حالت عادی در این اپلیکیشن قابلیت ارسال پست وجود ندارد اما با استفاده از یک ترفند، می‌توان از طریق همین اپلیکیشن عکس یا ویدئو آپلود کرد.
از طریق بخش جست‌وجوی منوی استارت، نام اینستاگرام را وارد کنید و سپس از بین میانبرهایی که نمایش داده می‌شود، گزینه new post را انتخاب کنید. با این کار، می‌توانید تنها از طریق برخی پوشه‌های ویندوز مانند
 Pictures و Downloads عکس و ویدئو آپلود کنید. اگر هم این گزینه را پیدا نکردید روی آیکون اپلیکیشن اینستاگرام راست‌کلیک و گزینه pin to taskbar را انتخاب کنید؛ با این کار، آیکون این برنامه به نوار وظیفه اضافه می‌شود و با راست‌کلیک بر این آیکون، می‌توانید گزینه new post را ببینید. کار تمام است و می‌توانید پست جدیدتان را ارسال کنید.






ویندوز۱۰
اینستاگرام برای ویندوز۱۰ اپلیکیشنی دارد که از طریق فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت یا همان مایکروسافت استور می‌توانید آن را روی ویندوز۱۰ نصب کنید

شبیه ساز اندروید
یکی دیگر از راه‌هایی که برای پست‌گذاشتن در اینستاگرام بدون موبایل وجود دارد، استفاده از شبیه‌ساز اندروید است. یک شبیه‌ساز اندروید به شما اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌های اندروید را در کامپیوتر اجرا کنید

این خبر را به اشتراک بگذارید