• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73727
+
-

رفع توقیف ۲۵۰ خودرو پلاک اروند

استاندار خوزستان گفت: بیش از ۲۵۰ خودرو پلاک‌اروند توقیف‌شده تا یک هفته آینده از گمرک ترخیص می‌شوند. به گزارش ایرنا «غلامرضا شریعتی» اظهار کرد: این خودروهای اروندی 2500 سی‌سی به بالا هستند و به همین دلیل مدت زیادی در گمرک توقیف بودند و اجازه ترخیص نداشتند که این موضوع باعث نارضایتی و گله‌مندی شهروندان شده بود.

وی افزود: در زمان تصویب ممنوعیت ورود خودروهای 2500 سی‌سی به بالا به کشور این خودروها خریداری شده بود و اکنون برای آن‌ها ارزی از کشور خارج نمی‌شود؛ زیرا ارز آن‌ها قبلاً پرداخت شده است. شریعتی اضافه کرد: معاونت راهور ناجا از موافقت با ورود این خودروها خبر داد و با پیگیری انجام‌شده دولت هم موافقت خود را اعلام کرد و امیدواریم ظرف یک هفته آینده بتوانیم این خودروها را ترخیص کنیم.

استاندار در ادامه صحبتش از اجرایی شدن ۲ ماه مرخصی متناوب به خودروهای پلاک‌اروند هم خبر داد و گفت: این مصوبه از هم‌اکنون قابل اجراست و دارندگان این خودروها می‌توانند از این مرخصی 2 ماهه استفاده کنند. به گفته شریعتی خودروهای پلاک‌اروند پیش از این با پلاک گذرموقت مجوز خروج از خوزستان را به مدت یک ماه می‌توانستند دریافت کنند، که این مرخصی اکنون ۲ برابر شده و مالکان می‌توانند با مراجعه به مراکز صدور مرخصی یک ماه دیگر مرخصی خودرو را تمدید یا مرخصی جدید دریافت کنند. استاندار گفت: بیش از ۳۰ هزار خودرو پلاک‌اروندی در سراسر خوزستان تردد می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید