• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73692
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/m1wr
+
-

آغاز تعمیر و بازسازی ۳۵ مدرسه در مسجدسلیمان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: تعمیر و بازسازی ۳۵ مدرسه آسیب‌دیده از زلزله در شهرستان مسجدسلیمان آغاز شد. به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار «یونس زبیدی» در خصوص کمک به مردم زلزله‌زده مسجدسلیمان اظهار کرد: سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان از ابتدای وقوع زلزله در این شهرستان با تمام ظرفیت خود برای کمک به مردم آسیب‌دیده وارد میدان شد و نیروهای جهادی و بسیج همچنان درحال خدمت‌رسانی به مردم این منطقه هستند.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما در حال حاضر تعمیر و بازسازی ۳۵ با مدرسه و احداث ۵ مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان مسجدسلیمان بوده که اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.  مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر(عج) گفت: همچنین تعمیر و بازسازی ۳۰۰ منزل آسیب‌دیده از زلزله در این شهرستان در اولویت قرار گرفته است.  وی بیان کرد: احداث 5 خانه عالم و آواربرداری منازل تخریب‌شده نیز در دست انجام است.

سرهنگ دوم پاسدار زبیدی تصریح کرد: در زمینه بازسازی منازل و مدارس سعی شده پیش از فصل بارندگی کار به پایان برسد و در زمینه احداث نیز اگر اعتبارات لازم به موقع تامین شود می‌توانیم تا پایان آبان سال جاری این منازل را تحویل دهیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید