• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73564
+
-

۱۸ آرایشگاه زنانه در قزوین پلمب شد

۲۹ واحد صنفی غیرمجاز شامل ۱۸ آرایشگاه زنانه و ۱۱ سفره‌خانه سنتی در استان قزوین طی یک ماه گذشته توسط پلیس شناسایی و پلمب شده است. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پنجمین نشست کارگروه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: به منظور مبارزه با شیوع اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تیمی متشکل از پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی و عوامل انتظامی از واحدهای صنفی بازدید و اقدام به مهروموم واحدهای بدون مجوز کردند. 

سرهنگ بیژن خدایی بیان کرد: اکنون ۳۰ واحد سفره‌خانه سنتی به صورت غیرمجاز در استان قزوین شناسایی شده و از این میان تاکنون ۱۱ واحد نیز مهروموم شده است. 

وی با بیان این‌که در این عملیات‌ها ۶۰۰ پایه قلیان نیز جمع شده است، افزود: سفره‌‌خانه‌های سنتی یکی از اماکنی است که می‌تواند در صورت نبود نظارت در بروز و گسترش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد از این رو نظارت بر آنها یکی از اولویت‌های پلیس محسوب می‌شود. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به بازرسی آرایشگاه‌های زنانه در استان پرداخت و ادامه داد: تاکنون ۲۰۰ آرایشگاه زنانه غیرمجاز در استان شناسایی شده‌اند که در انباری و منازل مسکونی فعالیت می‌کنند. تاکنون ماموران ۱۸ واحد از آنها را مهروموم کرده‌اند. 

سرهنگ خدایی گفت: با توجه به این‌که عطاری‌ها می‌توانند مرکز توزیع داروهای غیرمجاز و مخدر باشند، بنابراین از ۶۸ واحد عطاری در استان بازدید و 1800 قلم داروی غیرمجاز جمع‌آوری شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید