• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73555
+
-

شهروندان زنجان برای اجرای طرح سبزه میدان ایده بدهند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر: این کمیسیون تا ۱۰ روز آینده آماده دریافت پیشنهادهای مردم و کارشناسان برای پیشبرد بهتر این طرح مهم زنجان است

شهروندان زنجانی، متخصصان و گروه‌های دانشگاهی در صورت داشتن نظر و ایده تاثیرگذار و قابل اجرا در چارچوب مصوبه کمیسیون ماده پنج و طرح تاییدشده سبزه‌میدان می‌توانند طرح‌های خود را با شورای اسلامی شهر به ‌ویژه کمیسیون شهرسازی و معماری این شورا در میان بگذارند. 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: طبق برنامه‌‌ریزی انجام‌گرفته حداکثر یک هفته دیگر تجهیز کارگاه آغاز عملیات اجرایی طرح سبزه دان توسط شرکت انتخاب‌شده انجام می‌شود. این کمیسیون تا ۱۰ روز آینده آماده دریافت پیشنهادهای متخصصان و کارشناسان مربوطه برای پیشبرد بهتر این طرح مهم شهر زنجان است. 

حمیدرضا حمیدی گفت: با توجه به این‌که به زودی اجرای طرح عظیم سبزه‌میدان شروع خواهد شد، لازم است از همین امروز شهرداری مقدمات اجرای طرح را فراهم کند. وی ادامه داد: همان‌گونه که در دوره تهیه و بررسی طرح، کمیته فنی و اجرایی با حضور مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشگاهیان تشکیل شد، باید در دوره اجرا کمیته مشابهی تشکیل شود تا کار به نحو مطلوب پیش برود. 

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان افزود: با توجه به EPC بودن پروژه (مهندسی، تامین کالا و ساخت و اجرا) امکان تغییر و انعطاف در طرح در چهارچوب مصوبه کمیسیون ماده پنج وجود دارد. لذا هر ایده خوبی به پروژه قابل تزریق است. 

وی گفت: با توجه به تخصص و تجربه شهردار زنجان، او در این کمیته حضور خواهد داشت و تلاش می‌شود این طرح مهم با هماهنگی خوبی رهبری شود، چراکه تحقق این مساله نتیجه خوبی را رقم خواهد زد. حمیدی خاطرنشان کرد: بر این اساس ۲ شرکت مهندسین مشاور پایه یک شهرسازی و معماری که در سطح ملی مطرح می‌باشند در این کمیته حضور خواهند داشت و تا پایان پروژه در کنار تیم اجرا نقش‌آفرینی خواهند کرد. 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان یادآور شد: باید به این نکته توجه شود که زمان محدود است و باید طی چند روز آتی موارد مد نظر منتقل شود که می‌تواند در اثرگذاری پروژه بسیار مفید باشد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید