• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73515
+
-

معرفی 3هزار خودروی پلاک مخدوش به پلیس در تهران

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از معرفی 3هزار خودرویی که نسبت به مخدوش‌کردن پلاک اقدام کرده بودند به پلیس راهور خبر داد.
به گزارش همشهری، محسن پورسیدآقایی در مراسم 2میلیونی شدن سامانه تهران من و بررسی عملکرد مرکز پاسخگویی این سامانه با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با تماس با سامانه 137 و اتصال به داخلی5 در مورد طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای، کارت بلیت و... سؤالات خود را مطرح کنند، گفت: میانگین صف انتظار برای اتصال به اپراتورهای پاسخگویی 7دقیقه است، ضمن آنکه اگر افراد از پاسخ‌ها قانع نشدند می‌توانند به ساختمان حافظ مراجعه کنند. وی افزود: در تیر‌ماه 31هزار و 712سؤال در سامانه تهران من ثبت شد که 20درصد این سؤالات که حدود 6هزار سؤال می‌شود مربوط به پلاک اشتباه بوده و افراد معتقدند که پلاک‌هایشان اشتباهاً مخدوش اعلام شده است. وی با بیان اینکه مجموعا موضوع مخدوش کردن پلاک‌ها رو به کاهش است، گفت: شهروندان متوجه شده‌اند که پلاک در داخل محدوده طرح ترافیک نیز خوانده می‌شود و دیگر نمی‌توانند آن را به‌صورت سنتی بپوشانند. به گفته معاون شهرداری تهران، در سال گذشته 3هزار خودروی پلاک مخدوش به پلیس اعلام شد که جریمه شدند. در ادامه محمدزیدآبادی، مسئول سامانه پاسخگویی تهران من با بیان اینکه این مرکز در ابتدا برای پاسخگویی به سؤالات طرح ترافیک، عوارض خودرو، پارک حاشیه‌ای، خرید بلیت و... ایجاد شد، گفت: از ابتدای اجرای طرح جدید ترافیکی سؤالات رشد 30درصدی داشته‌اند. وی با بیان اینکه در سال97 عمده سؤالات در مورد طرح ترافیک بوده است اما از ابتدای سال98 با حذف زوج و فرد سؤالات در مورد اجرای این طرح است گفت: بعضا شهروندان نیز سؤالاتی در مورد میزان اثرگذاری طرح ترافیک می‌پرسند. مسئول سامانه پاسخگویی تهران من افزود: از ابتدای تیرماه 23هزار تماس با تهران من برقرار شده است. وی با بیان اینکه در ابتدای راه‌اندازی این سامانه میزان تماس‌های ردشده 34درصد بود گفت: خوشبختانه توانستیم میزان تماس‌های ردی را به 4درصد برسانیم. مسئول سامانه پاسخگویی تهران من با بیان اینکه 24کانتر به‌صورت 3شیفت و 24ساعته پاسخگوی سؤالات شهروندان هستند، گفت: از ابتدای راه‌اندازی این سامانه یک‌میلیون و 580هزار تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار شده و این در حالی است که پاسخ سؤالات پرتکرار را به‌صورت صدای ضبط‌شده در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم. زیدآبادی گفت: 13درصد تماس‌ها با سامانه تهران من تکراری است.

این خبر را به اشتراک بگذارید