• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73414
+
-

زنان فوتبالیست کردستانی در لیگ برتر ماندنی شدند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از ماندگاری تیم فوتبال بانوان کردستان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان «حامد جولایی» عنوان کرد: تیم فوتبال بانوان کردستان براساس تصمیم‌های اتخاذ شده در فصل جدید با حمایت و پشتیبانی بخش دولتی در رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به شایستگی‌های بانوان کردستانی در تمامی رشته‌های ورزشی اظهار کرد: تیم فوتبال بانوان کردستان که در چند سال اخیر تحت عنوان راه‌یاب ملل مریوان و با حمایت‌های این شرکت و اداره کل ورزش و جوانان در رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور داشت، موفق شد با کسب نتایج مطلوب نام کردستان را برای همیشه در عرصه فوتبال بانوان ماندگار کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه به تلاش‌های شرکت راه‌یاب ملل در پشتیبانی تیم فوتبال بانوان اشاره کرد و گفت: حمایت‌های همه‌جانبه مدیران این شرکت از بانوان فوتبالیست کردستان قابل تقدیر است. 

جولایی با بیان این موضوع که تیمداری و اسپانسری در لیگ‌های معتبر کشور به‌ویژه در سطح لیگ برتر مستلزم هزینه‌های بالایی است، عنوان کرد: کمتر شرکت و نهادی در کردستان به حوزه اسپانسری و حمایت از تیم‌های ورزشی روی می‌آورد و در این زمینه حمایت 3ساله شرکت راه‌یاب ملل از فوتبال بانوان استان چشمگیر و ستودنی است. 

جولایی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان در چند ماه گذشته در راستای جذب حامی و اسپانسرهای مالی برای تیم‌های مختلف ورزشی استان جلسه‌های متعددی را با حضور مسئولان استان و مدیران عامل شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی کردستان تشکیل داد که متاسفانه تاکنون بدون نتیجه مانده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: پس از رایزنی‌ها و با در نظر گرفتن اهمیت امتیاز تیم لیگ برتر فوتبال بانوان برای استان، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان براساس هماهنگی‌های صورت گرفته حمایت‌های خود را در فصل جدید از این تیم انجام خواهد داد. تیم فوتبال بانوان کردستان با نام راه‌یاب ملل مریوان و با حمایت این شرکت در 2 سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشت و توانست در فصل ۹۵-۹۶ جایگاه ششم، ۹۷-۹۶ جایگاه سوم و در فصل ۹۷-۹۸ جایگاه چهارم این رقابت‌ها را کسب کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید