• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73154
+
-

با مردم

با مردم










عاملان حذف فردوسی‌پور از مردم عذرخواهی کنند
کسانی که برنامه 90 و فردوسی‌پور را حذف کردند باید از همه مردم عذرخواهی کنند. از فردوسی‌پور عزیز تقاضا داریم هیچ برنامه‌ای اجرا نکند که شبیه 90باشد و منتظر بازگشت برنامه باشد.
فریده فلک‌نازی از تهران

دفاتر ازدواج حق تجارت ندارند
به‌تازگی بسیار دیده می‌شود که دفترهای ازدواج در اختیار تالارها قرار می‌گیرد؛ درحالی‌که دفاتر ازدواج حق تجارت ندارند.  دفاتر ازدواج با ورود به تالارها وارد بازی‌های تجاری می‌شوند و هزینه‌های گزافی از جوانان می‌گیرند.
حسینی از تهران

کوچه شهیدخلیل‌پور رفتگر و سطل زباله ندارد
کوچه شهید خلیل‌پور واقع در خیابان شریعتی بالاتر از متروی قلهک رفتگر و مخزن زباله ندارد. تقاضای رسیدگی داریم.
افجه‌ای از ساکنان کوچه

هزینه‌های سنگین نوسازی تاکسی
بعد از 2سال که برای تعویض تاکسی فرسوده ثبت‌نام کردم و حتی کارهای ضمانت بانکی مربوط به آن را انجام دادم، می‌گویند 70میلیون نقدی بدهید. بر فرض قسطی بودن این رقم، آیا تاکسیرانان قادر به پرداخت اقساطی به این رقم خواهند بود. مسئولان همانند سایر خودروهای عمومی به تاکسیرانان هم توجه و مساعدت کنند تا قادر به تعویض خودروهای فرسوده خود باشند.
عسگری از تهرن

جاده کم‌عرض و بدون نور
جاده ارتباطی شهرک عباس‌آباد تقاطع بزرگراه آیت‌الله سعیدی نزدیکی میدان نماز اسلامشهر ضمن اینکه بسیار کم‌عرض است، نور کافی هم ندارد و باتوجه به ارتباطی بودن این جاده برای شهرک‌های اطراف و همچنین شهرک و نمایشگاه دائمی کامیونداران، نیاز مبرم و جدی به بازسازی و نوسازی دارد تا از میزان تصادفات و ریسک رانندگی در آن کاسته شود.
سقرجوقی از اهالی ساکن شهرک عباس‌آباد اسلامشهر

میله‌های سدمعبر موتورها، جلوی عبور عابران را گرفته است
میله‌های جداکننده‌ای که برای جلوگیری از تردد موتورها در سطح پیاده‌رو و بین لاین‌های خیابان‌ها می‌گذارند، حتما باید اینقدر بلند (تا کمر) و نزدیک به هم باشد که به زور از بین‌شان عبور کنیم؟
سعید رازقندی

سالن فردوسی آرامش همسایگان را بر هم زده است
سالن فردوسی واقع در خانه اندیشمندان پارک ورشو اغلب شب‌ها تا ساعت یک و دو بامداد برنامه دارد و گاهی صدا به‌قدری زیاد است که اشیا و لوازم خانه از شدت صوت می‌لرزند. 8‌ماه است این وضع ادامه دارد و حقوق اهالی نادیده گرفته می‌شود. ظاهرا پیمانکار سالن، بخش خصوصی است.
حسینی از خیابان طالقانی

طوفان شن مردم سیستان و بلوچستان را خانه‌نشین کرده است
طوفان شن که از 19مرداد در سیستان و بلوچستان آغاز شده واقعا زندگی همه مردم را فلج کرده است تا کی قرار است به‌خاطر ندانم‌کاری‌ها و کمبودها تاوان بدهیم؟
زهک شهرکی از زابل

این خبر را به اشتراک بگذارید