• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73149
+
-

خانواده رمال با فریب دختر 40ساله تهرانی 4میلیارد تومان از او کلاهبرداری کردند

در آرزوی ملاقات با جن طلادوست


آشنایی دختر تهرانی با خانواده‌ای رمال در شاهین‌شهر اصفهان برای او گران تمام شد. رمالان به بهانه حل مشکلات دختر 40ساله و آشناکردن او با جنی طلادوست در مدت یک سال 4میلیارد تومان از وی کلاهبرداری کردند.
به گزارش همشهری، یک سال پیش بود که مهناز از طریق یکی از دوستانش با خانواده‌ای رمال در شاهین‌شهر اصفهان آشنا شد. او از دوستش شنیده بود که این خانواده از طریق ارتباطاتی که با اجنه و دنیای ماوراءالطبیعه دارند، قادرند آینده را پیشگویی کرده و هر مشکلی را حل کنند. دختر 40ساله برای حل مشکل شخصی‌اش که سال‌ها با آن دست به گریبان بود، تصمیم گرفت از این خانواده کمک بگیرد و به این ترتیب بود که با آنها تماس گرفت.
رمالان، زنی میانسال به همراه دختر و پسرش بودند که بعد از نخستین تماس‌های مهناز و شنیدن مشکلاتش، به او اطلاعاتی دادند که دختر تهرانی را شوکه کرد. آنها از اتفاقاتی گفتند که در زندگی مهناز رخ داده بود و مدعی شدند که همه این اطلاعات را از طریق ارتباط با اجنه به‌دست آورده‌اند. اطلاعات آنها چنان دقیق بود که دختر تهرانی باورش شد که این خانواده دارای ارتباطات ماورایی هستند و به همین دلیل گفت: «حاضرم هرچه می‌خواهید بدهم تا مشکلم حل شود.»
این جمله، همان چیزی بود که زن رمال و فرزندانش منتظر شنیدن آن بودند. آنها به‌مدت یک سال با مهناز در ارتباط بودند و در این مدت‌‌ به بهانه‌های مختلف و با این ادعا که برای دست‌یافتن به نتیجه نهایی باید طلسم‌های مختلفی را باطل کنند، 3میلیارد و 200میلیون تومان از او گرفتند. رمالان می‌گفتند که کلید حل مشکلات مهناز در دستان جنی است که علاقه زیادی به طلا دارد و همین جن بوده که اطلاعات خصوصی زندگی او را در اختیارشان قرار داده بود. آنها چنان با چرب‌زبانی طعمه‌شان را فریب داده بودند که مهناز علاوه بر پرداخت 3میلیارد و 200میلیون تومان پول نقد، دست‌کم 800میلیون تومان طلا و جواهرات در اختیار خانواده رمال قرار داد تا به جن طلادوست بدهند. او در این مدت چنان شیفته جن طلادوست شده بود که در نهایت پایش را در یک کفش کرد و گفت که می‌خواهد هر طوری شده با این جن ملاقات کرده و با او آشنا شود. حتی به همین‌خاطر تصمیم گرفت از تهران راهی شاهین‌شهر شود اما چند روز پیش وقتی به خانه زن رمال رفت، فهمید که خبری از جن طلادوست نیست و همه حرف‌های آنها درباره اینکه این جن قادر است مشکلات مهناز را حل کرده و او را خوشبخت کند، دروغ است. به این ترتیب بود که دختر تهرانی راهی اداره پلیس شد و از زن رمال و فرزندانش به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.
با شکایت او، تحقیقات پلیس آغاز شد و مأموران موفق شدند محل زندگی خانواده رمال را شناسایی کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد که این مادر و فرزندانش از مدت‌ها قبل به بهانه حل مشکلات مردم، رمالی می‌کرده و مشتریان زیادی داشته‌اند. مأموران با دستگیری متهمان، موفق به کشف وسایل و ادوات رمالی و فالگیری در خانه آنها شدند و به این ترتیب هر سه نفر آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند. به گفته سردار مهدی معصوم‌بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، متهمان در بازجویی‌ها به کلاهبرداری 4میلیارد تومانی از شاکی در مدت یک سال اعتراف کردند و گفتند که همه ادعای آنها درخصوص ارتباط با اجنه دروغ و هدف‌شان فریب شاکی بوده است. رئیس پلیس استان اصفهان در توصیه به شهروندان گفت: ادعای حل مشکلات و گره‌های زندگی افراد از طریق رمالی و فالگیری دروغی بیش نیست؛ چراکه اگر حرف این افراد درست بود، اول مشکلات خود را حل می‌کردند و به همین دلیل شهروندان باید مراقب باشند در دام چنین افرادی گرفتار نشوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :