• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72900
+
-

زیرگذر حاجی‌آباد و تقاطع راهجرد به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: زیرگذر حاجی‌آباد و تقاطع راهجرد طی یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین طرح تعریض محور رباط میل تا گردنه سیبک آغاز شده و تا پیش از شروع پاییز به اتمام می‌رسد.

به گزارش فارس، «علی زندی‌فر» افزود: در 4 ماه نخست امسال شاهد کاهش ۱۰ درصدی آمار تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.
وی بیان کرد: در محور ساوه تهران، دلیجان، سلفچگان نیز اقداماتی در حال انجام است و درخصوص تقاطع مهرآباد نیز طرحی تهیه و مقرر شده که با اعتبارات امانی این پروژه به سرانجام برسد.

زندی‌فر افزود: نخاله‌های ساختمانی شهر نیز جمع‌آوری و توسط شهرداری در گردنه سیبک دپو می‌شود.
وی با اشاره به میزان خسارات سیل اخیر به محورهای مواصلاتی استان نیز گفت: میزان خسارات محورهای مواصلاتی استان ۷۲ میلیارد تومان برآورد شده که در فاز نخست ۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی در این خصوص اختصاص یافت و در فاز دوم نیز اعتباراتی برای استان جذب می‌کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: در جدول‌های بین مزارع محور خنداب، کمیجان و تفرش اقداماتی به‌منظور رفاه حال کشاورزان برای جابجایی محصولاتشان که خارج از حیطه وظایف اداره کل راهداری است انجام شد.
زندی‌فر در مورد توزیع لاستیک در استان نیز گفت: در حوزه توزیع حلقه لاستیک جزء 3 استان برتر کشور هستیم که با تعامل عامل‌های توزیع با مشکلات خاصی مواجه نشدیم.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد مطالبات کامیون‌داران استان برطرف شده و بقیه مباحث باید در سطح ملی پیگیری شود.
مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان درخصوص نصب دوربین‌ها در محورهای مواصلاتی بیان کرد: در مجموع ۵۰ دوربین در محورهای مواصلاتی نصب شده که ۲۴ دوربین نظارتی و ۲۶ دوربین دیگر تخلفات راهنمایی و رانندگی را ثبت می‌کند و زیرساخت‌های ۴۶ دوربین دیگر در استان فراهم است که در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم در این راستا صورت می‌گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید