• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72820
+
-

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در اراک

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: این نمایشگاه از ۷ شهریور تا ۱۵ شهریور به مدت ۹ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی آماده خدمت‌رسانی به همشهریان است.

 به‌گزارش تسنیم، «مرتضی اسلامی‌زاده» افزود: نمایشگاه‌ها یکی از مکان‌های تأثیرگذار در شناساندن ظرفیت‌های فنی واحدهای خدماتی و تولیدی هستند. وی اضافه کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه اراک در آستانه بازگشایی مدارس با مشارکت اتاق اصناف اراک و شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی با حضور اصناف مختلف به منظور تعادل بازار عرضه و تقاضا و تأمین کالاهای مورد نیاز شهروندان برگزار می‌شود. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی افزود: در این نمایشگاه کالاهایی مثل کیف، کفش، موادغذایی و پروتئینی، تغذیه مدارس، خشکبار و منسوجات و لوازم تحریر عرضه می‌شود. وی اظهار کرد: نمایشگاه‌های فروش پاییزه فرصت مناسبی برای شهروندان ایجاد می‌کند تا اجناس با کیفیت را به قیمت بهتری 
خرید کنند. اسلامی‌زاده ادامه داد: هدف اصلی برپایی این نمایشگاه ایجاد پلی مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است تا قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای پاییزه یکی از رسالت‌ها و خدمات مطلوبی است که در سالیان گذشته در آستانه بازگشایی مدارس و آستانه سال نو در شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود. بنابراین با توجه به نام‌گذاری امسال به نام رونق تولید و شرایط ویژه اقتصادی کشور برگزاری این نمایشگاه بیش از پیش ضرورت دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید