• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72684
+
-

استانداری پیگیر کاهش سهمیه سوخت کشاورزان چابهاری

کشاورزی
استانداری پیگیر کاهش سهمیه سوخت کشاورزان چابهاری

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: تخصیص سوخت به کشاورزان و اشکالات فنی به‌وجود آمده در سامانه‌های اینترنتی سبب شده سهمیه سوخت کشاورزان از هزار لیتر به ۱۰۰ لیتر کاهش پیدا کند. 

 «رحمدل بامری» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: موضوع تامین سوخت کشاورزان با روش جدید سهمیه‌بندی به علت ایجاد 2 نوع سامانه تعریف‌شده به نام «ساماب» و «نیوتجارت» مشکلاتی را برای کشاورزان به وجود آورده است؛ به‌طوری که مراجعات مکرر این قشر زحمتکش به ادارات متولی بیشترین مشکل ماه گذشته شهرستان چابهار بوده است. 

وی بیان کرد: تحقق اهداف کشاورزی پایدار بدون تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان امکان‌پذیر نیست و باید هرچه سریع‌تر مشکلات قطعی و کاهش سوخت کشاورزان این شهرستان پیگیری و حل شود. 

فرماندار چابهار گفت: در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار تعیین وضعیت طرح کدینگ کارت‌های سوخت استان سیستان و بلوچستان و آخرین وضعیت سهمیه سوخت کشاورزان مورد بررسی قرار گرفته است. 

وی افزود: با رویکرد حمایتی سعی می‌کنیم کشاورزان مورد حمایت قرار گیرند چون کشاورزان از اقشار تولید‌کننده و در عین حال آسیب‌پذیر جامعه هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید