• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 29 بهمن 1396
کد مطلب : 7198
+
-

صدای استان‌ها

   وضع نامناسب جاده مسجدسلیمان

40 سال است جاده اهواز به مسجدسلیمان در خوزستان وضع نامناسبی دارد و افراد بسیاری در این جاده جان خود را از دست می‌دهند، اما مسئولان کوچک‌ترین اقدامی‌برای اصلاح جاده نمی‌کنند.

مهدی‌پور از مسجدسلیمان

 

 

   گودبرداری در منطقه‌ای از زنجان

حدود 5 سال است اوایل شهرک پونک زنجان، نبش خیابان حاج میری گودبرداری عمیقی انجام داده‌‌اند، اما بنایی ساخته نشده است و این گودبرداری فقط عابران را دچار مشکل می‌کند.

ایازی از زنجان

 

 

   2 درخواست از مسئولان

اولین درخواست من این است که مسئولان هرچه زودتر راهکاری برای وضع دریاچه ارومیه ارائه دهند. از سوی دیگر، حدود 2 ماه است منتظر وام‌های 4 میلیونی بازنشستگان هستیم و با اینکه مسئولان اعلام کرده‌اند افرادی که تا به حال وام دریافت نکرده‌اند، می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند ،اماهنوز موفق نشده‌ایم وام دریافت کنیم.

طلعتی از ارومیه

 

 

   خدمات درمانی برای بازنشستگان

من یک بازنشسته با حقوق دریافتی یک میلیون و 400 هزار تومان هستم و همسری با بیماری صعب‌العلاج دارم. به ناچار همسرم را در یک خانه سالمندان گذاشتم، زیرا توان پرداخت هزینه‌های بیماری وی را ندارم. بازنشسته‌ای با شرایط وضعیت من چگونه چطور باید هزینه‌های درمانی خودش و همسرش را تامین کند؟

رحم‌خدا بروجردی از گلشهر

 

 

   کمبود سرویس بهداشتی در مناطق زلزله‌زده

سرویس‌های بهداشتی در محله‌های مناطق زلزله‌زده دور و غیربهداشتی است. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

بهزاد دارابی از ازگله

 

 

   پرداخت نامنظم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشسته تامین اجتماعی در شهرستان البرز هستم. حقوق‌هایمان بسیار ناچیز است و در تاریخ منظمی‌پرداخت نمی‌شود. به ما می‌گویند صدای‌تان را به روزنامه همشهری برسانید. امیدوارم صدای بازنشستگان این سازمان به گوش مسئولان برسد.

کریم‌  از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید