• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71896
+
-

فوتبال ایران

پرسپولیس با هوادارانش برابر پارس جم
به‌نظر می‌رسد دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. پیش از این گفته شده بود به‌دلیل محرومیت انضباطی سرخپوشان از حضور هواداران‌شان محروم هستند اما گویا رأی کمیته انضباطی درخصوص هواداران این تیم تعلیقی بوده و پرسپولیس می‌تواند با حضور هواداران خود به استقبال لیگ‌ برود. واحد حقوقی باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد:« هواداران پرسپولیس مشکلی برای حضور در ورزشگاه نخواهند داشت و در عین حال باشگاه در حال پیگیری احکام صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.»
 توافق ابراهیمی برای جدایی از الاهلی
2روزنامه قطری خبر از این دادند که امید ابراهیمی، بازیکن ملی‌پوش ایرانی به دلیل پربودن سهمیه این تیم، در مسیر جدایی قرار دارد تا الاهلی بتواند با شین لوری، مدافع پرث گلوری قرارداد خود را منعقد کند. روز گذشته هم یک روزنامه قطری ادعا کرد تیم الاهلی قطر با امید ابراهیمی برای فسخ قرارداد به توافق رسیده و این بازیکن را باید به احتمال قوی از این تیم و شاید از لیگ ستارگان قطر جدا دانست. باید دید ابراهیمی در لیگ قطر می‌ماند یا اینکه تصمیم دیگری خواهد گرفت.
   مهدوی به جای کفاشیان
چند هفته پیش بود که علی کفاشیان به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان انتخاب شده بود. او حتی در جلسات مربوط به
 هیات مدیره و همچنین انتخاب سرمربی شرکت کرد. اما به نظر می‌رسد بعد از حکم صادره از سوی کمیته اخلاق در مورد علی کفاشیان، باشگاه مس تصمیم به تغییر او گرفت. بر همین اساس در حکمی از سوی اردشیر سعدمحمدی، رئیس شرکت صنایع مس ایران، سید ابوالحسن مهدوی که سابقه دودهه مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان کرمان را برعهده دارد به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان منصوب شد. کفاشیان بر اساس حکمی از سوی کمیته اخلاق 5سال از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است. هر چند که پرونده او و عباس ترابیان در دست بررسی از سوی کمیته استیناف است و ممکن است در آینده رای صادره تغییر کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید