• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71684
+
-

کمبود مرغ در قم وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: کمبودی از نظر مرغ در استان وجود ندارد، اما همکاری نکردن مرغداران و کشتارگاه‌ها سبب دو نرخی شدن قیمت مرغ در قم شده است.

به گزارش ایرنا، «محمود سیجانی» در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن جلسات استانداری با اشاره به وضعیت تأمین مرغ در قم ادامه داد: روزانه ۳۰ تن مرغ با قیمت تنظیم بازار در استان توزیع می‌شود.
وی تأکید کرد: همچنین علاوه بر این روزانه حجم قابل توجهی گوشت مرغ نیز با ۵ درصد پایین‌تر از قیمت تنظیم بازار در سطح استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: همکاری نکردن مرغداران در روزهای گذشته سبب شده تا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نتواند به درستی جوابگوی مطالبات بحق مردم باشد.

سیجانی بیان کرد: خویشتن‌داری سازمان‌های نظارتی استان در مورد مشکلات ایجاد شده توسط مرغداران و کشتارگاه ممکن است به زودی به پایان برسد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: باوجود این‌که قطعه‌بندی مرغ در قم ممنوع است، اما کشتارگاه‌ها همچنان حجم بسیار بزرگی از مرغ را قطعه‌بندی می‌کنند و این روال اشتباه را ادامه می‌دهند. وی بیان کرد: خروج مرغ از قم همچنان ادامه دارد و باید مشخص شود علت این کم‌کاری یا بی‌توجهی مربوط به کدام‌یک از نهادهای نظارتی است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: حجم شکایات و مطالبات مردمی در رابطه با عرضه خارج از شبکه مرغ در روزهای اخیر بسیار زیاد شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید