• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71590
+
-

شاخ به شاخ کالدرون و پرسپولیس

شاخ به شاخ کالدرون و پرسپولیس

پرسپولیس همچون هفته گذشته با صلاحدید سرمربی خود 2دیدار دوستانه متوالی برابر 2 حریف لیگ برتری برگزار کرد که در نهایت به یک شکست و یک تساوی دست یافت. کالدرون روز چهارشنبه در دیدار برابر فولاد بازیکنان اصلی خود را به میدان فرستاد اما در نهایت با 2گل، شکست خورد. سرخپوشان در این بازی با وجود موقعیت‌های فراوانی که داشتند نتوانستند از آنها استفاده کنند تا نتیجه را واگذار کنند. سرمربی پرسپولیس روز پنجشنبه، تیم دوم خود را برابر نساجی به میدان فرستاد که در نهایت این تیم هم نتوانست برابر حریف خود به پیروزی برسد و با تساوی 2بر 2به‌کار خود پایان داد.
کالدرون که در پایان این دو بازی به‌شدت نسبت به خراب کردن موقعیت‌های گل توسط مهاجمانش شاکی بود یک‌بار دیگر به باشگاه اعلام کرد که هرچه سریع‌تر یک مهاجم خارجی را به تیم اضافه کنند. این مربی به مدیران هشدار داده که با این وضع مهاجم و درصورتی که فوروارد مدنظر او به تیم جذب نشود باشگاه نباید از او انتظار قهرمانی داشته باشد.
با وجود این، مسئولان باشگاه به این مربی اعلام کرده‌اند که عملکرد بازیکنان جوان تیم مانند عبدی، روستایی و اسدی خیلی خوب بوده و به جای خرید بازیکن خارجی، روی جوانان تیم حساب کند اما سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با رد این درخواست گفته است با توجه به کیفیت مهاجمان تیمش در ادامه راه با مشکل روبه‌رو خواهند شد.

  اصلی‌ها زیر سایه جوانان
نکته مهم اینجاست که بازیکنان اصلی کالدرون در بازی‌های دوستانه گذشته برابر فولاد و پیکان به میدان رفتند و در نهایت به یک پیروزی و یک شکست دست پیدا کردند. این تیم در این دو بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و 2بار هم دروازه خود را باز شده دیده است. در مقابل تیم دوم سرخپوشان در 2 بازی دوستانه گذشته خود برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی بازی کردند که بازیکنان جوان تیم به یک پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرده‌اند. بازیکنان تیم دوم در این دو بازی 4گل به ثمر رساندند و 2گل دریافت کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید