• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71589
+
-

شیری: مثل بزرگان بدنسازی کردیم

با نصف لیگ بازی دوستانه داشته‌ایم و صدرنشین هستیم

شیری: مثل بزرگان بدنسازی کردیم

مهدی شیری  که در تیم محافظه‌کار برانکو فیکس شده بود، حالا امیدوار است در سیستم هجومی کالدرون هم مدافع راست ثابت باشد و بتواند در فاز هجومی خودش را بیشتر نشان دهد. با او که رقبایی مثل ماهینی، سیامک نعمتی، آدام همتی و حتی شجاع باید برای این پست رقابت کند، درباره دوران آماده‌سازی پرسپولیس و موضوعات دیگر گفت‌وگو کردیم.

 برخی هواداران نگران نحوه آماده‌سازی تیم هستند و به‌خاطر بازی‌های دوستانه کم و خریدهای ناکافی ابراز نگرانی می‌کنند. خودت شرایط تیم را چطور می‌بینی؟
اتفاقا من فکر می‌کنم که ما توانسته‌ایم بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم. در این هفته هم دو بازی دوستانه دیگر انجام می‌دهیم و به‌نظر من کاملا آماده این هستیم که لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

  یعنی تعداد بازی‌های تدارکاتی را کافی می‌دانی؟
تا اینجا که با سایپا، پیکان و نفت مسجدسلیمان بازی کردیم و قرار است این هفته با نساجی و فولاد بازی کنیم. دقیقا با نصف لیگ بازی کردیم و فقط یک شکست داشتیم و فعلا  در صدر جدول هستیم.(با خنده)

  تمرینات کالدرون با برانکو چه تفاوتی دارد؟
من در دوران بدنسازی فصل قبل پرسپولیس نبودم اما وقتی به تیم آمدم تمرینات اختصاصی برایم درنظر گرفتند. به‌نظر من نمی‌شود تمرینات این دو مربی را با هم مقایسه کرد. دستیار بدنساز کالدرون یکی از مدرن‌ترین تمرینات روز را برای ما انجام می‌دهد و به‌نظرم تیم ما با روش تمرینات بدنسازی تیم‌های بزرگ دنیا آماده شده است.

  تأخیر لیگ را چطور دیدی؟
واقعیت این است که این موضوع به نفع پرسپولیس شد. ما تمرینات بدنسازی خود را کمی دیر آغاز کردیم و به همین‌خاطر فکر می‌کنم این تعویق ناخودآگاه به نفع ما شد.

   انگار در تیم کالدرون فضای بیشتری برای حرکت داری.
دقیقا؛ سبک جدید تیم ما هجومی است و من فضای خوبی پیدا کرده‌ام و می‌خواهم باز هم با پرسپولیس به جام‌های قهرمانی زیادی برسم.

  سبک کلی کالدرون و برانکو چه تفاوتی با هم دارد؟
واقعا نمی‌توان این دو نفر را مقایسه کرد. 2 دیدگاه فنی بسیار متفاوتی دارند. کالدرون خیلی دقیق و منظم است. او در تمام تمرینات کنارمان می‌دود و انگیزه بسیار بالایی دارد. کالدرون در هنگام حملات فضای زیادی را به مدافعان کناری می‌دهد تا حرکت کرده و در موقعیت تهاجمی به خط حمله هم اضافه شوند.

  این فصل به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟
واقعیت این است که دوست دارم بتوانم در کنار پرسپولیس پیراهن تیم ملی را بپوشم. هر ایرانی‌ای دوست دارد برای کشورش افتخارآفرینی کند و امیدوارم که بتوانم با بازی خودم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

این خبر را به اشتراک بگذارید