• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70776
+
-

ساخت ۱۳۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: تاکنون ساخت ۹۵ واحد در شهرستان چگینی و پلدختر توسط ستاد مردمی هدف‌گذاری شده است و ۳۵ واحد و یک مسجد نیز توسط آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در حال ساخت است. 

به گزارش ایرنا، سردار «سید محمدتقی شاه‌چراغی» با اشاره به حضور نیروهای جهادی در مناطق سیل‌زده استان لرستان افزود: بعد از حادثه سیل در این منطقه و برخی از استان‌های دیگر کشور، استان قم به‌عنوان معین استان لرستان انتخاب شد و سپاه قم از همان روزهای اول به همراه گروه‌های جهادی و بسیجی وارد منطقه شدند و در مرحله اول و دوم اقدام به خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده کردند. 

وی با بیان این‌که مردم قم نیز پای‌کار بودند اظهارکرد: در مرحله سوم که ساخت و تعمیر خانه‌ها بود با دریافت کمک‌های مردمی از استان قم ساخت ۶۰ واحد در شهرستان چگینی آغاز شد. 

شاه‌چراغی افزود: کمک‌های ارسالی از قم به‌طور عمده از سوی ستاد مردمی برای این ۶۰ واحد ارسال می‌شود. وی بابیان این‌که به‌تازگی هم توافقی با حرم آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) صورت گرفته است اظهار کرد: ساخت ۳۵ واحد مسکونی و یک باب مسجد در روستای زوران تل از توابع شهر معمولان با کمک و مساعدت آستان مقدس شروع ‌شده است.

 فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: علاوه بر این به درخواست فرمانده قرارگاه بازسازی در استان لرستان مسئولیت ساخت ۳۵ واحد در روستای ابراهیم‌آباد نیز به سپاه قم واگذار شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید