• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70508
+
-

صدور مجوز ساخت ۸۹ مجتمع بین راهی در استان

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: موافقت اصولی برای ۸۹ مجتمع بین راهی این استان صادر شد.

«محمد محسنی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: ۲۳ فقره از این مجتمع‌های بین راهی به بهره‌برداری رسیده است و بررسی شرایط ۱۳ فقره نیز در دست انجام است.
وی اضافه کرد: ۲ مجتمع بین راهی استان در مراحل اخذ استعلام است و بقیه تقاضاها به دلیل برخی مشکلات فنی رد شده است. معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد: موافقت نامه اصولی با رعایت برخی عوامل از جمله حریم جاده‌ها، رعایت حد فاصل با سایر مجتمع‌ها و برخورداری از زیر ساخت‌های لازم برای متقاضیان صادر می‌شود. محسنی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و با توجه به اهمیت نظارت بر ارائه خدمات مطلوب در نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت، رستوران‌ها، واحدهای اقامتی و پذیرایی بین راهی واقع در حاشیه محورهای استان، کمیته ویژه از ارگان‌های مربوطه در استان و شهرستان‌ها تشکیل و هر سه ماه یک بار این مجموعه‌ها مورد بازدید قرار می‌گیرند.

وی افزود: پروانه فعالیت مراکز و واحدهایی که از وضعیت و شرایط مطلوب برخوردار نباشند و نسبت به رفع نواقص اقدام نکنند لغو می‌شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: نتایج نظرسنجی انجام شده از کاربران جاده‌ای که از مجتمع‌های خدماتی– رفاهی و توقفگاه‌ها استفاده کرده‌اند نشان از آن است که ۵۲ درصد مراجعان از کیفیت خدمات ارائه شده این اماکن رضایت دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید