• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70355
+
-

صدای استان‌ها

   رسیدگی به پل‌های عابر پیاده
شهردار جدید رشت به پل‌های عابر پیاده شهر رسیدگی کند. برخی دارای آسانسور یا بالابر بودند یا پله‌برقی داشتند ولی حالا خراب شده‌اند.
شریف‌زاده از گیلان 

   اقامتگاه برای کارگران فصلی
ما کارگران فصلی همچنان در گرمای خرماپزان بندرعباس مجبور به نشستن کنار میدان‌های اصلی شهر هستیم. مسئولان چند سال است وعده ساخت اقامتگاه برای کارگران فصلی را داده‌اند، اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.
علیرضا غفوری از هرمزگان

  ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس
ایستگاه‌های اتوبوس در بندرعباس تبدیل به مکانی برای معتادان و کارتن‌خواب‌ها شده است. 
شهرام سالاری از هرمزگان 

   ترافیک در مرکز شهر
تردد افراد برای مراجعه به مطب پزشکان از یک طرف و مراجعه افراد دیگر به مرکز شهر خرم‌آباد برای خرید موجب افزایش ترافیک در مرکز شهر شده است. 
خورشیدوند از لرستان 

   قطع یک ماهه آب آشامیدنی
ما اهالی روستای جعفرآباد میشخاص یک ماه است آب آشامیدنی نداریم. با توجه به این‌که در فصل تابستان هستیم، زندگی برای ما طاقت‌فرسا شده است. از ساعت 7 صبح تا 11 شب بدون اطلاع‌رسانی آب قطع می‌شود و مسئولان آب روستایی هم هیچ توضیحی در این مورد نمی‌دهند. 
جمعی از اهالی روستای جعفرآباد میشخاص از ایلام

   وضع نامناسب پردیس بانوان
پردیس بانوان شهر محلات واقع در پارک جنگلی این شهر امکانات خوبی ندارد. فقط یک فنس دور محوطه‌ای کوچک کشیده و نام پردیس بانوان بر آن گذاشته‌اند.
یک شهروند از مرکزی 

   تاریکی شهرک‌های جدید
کمبود روشنایی و وجود چاله‌ در شهرک‌های جدید مشکلاتی را برای رانندگان به وجود آورده است. از مسئولان اداره برق و شهرداری درخواست می‌کنیم به این مشکلات رسیدگی کنند.
مسیبی از زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید