• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70289
+
-

با مردم

با مردم









عدم‌پرداخت خسارت واقعی به‌خودروهای گران‌قیمت

اغلب بیمه‌ها هنگام تعیین خسارت برای خودروهای مدل بالا انصاف را رعایت نمی‌کنند. ازجمله بیمه ایران پس از تصادفی که 15میلیون تومان خسارت برای خودروی سانتافه من داشت تنها 5میلیون تومان خسارت تعیین کرد و گفتند چون قیمت خودرو متعارف نیست 2میلیون تومان آن قابل پرداخت است. در اعتراض هم می‌گویند از بیمه بدنه برای جبران این موضوع استفاده کنید که باعث می‌شود کل سقف بیمه بدنه من هزینه شود.
قناعتی از تهران


حقوق‌ها با حذف صفر، هزینه‌ها بی‌حذف آن
اگر 4 صفر از پول ملی حذف شود، حقوق‌ها با توجه به حذف 4صفر پرداخت می‌شود و با واحد جدید پول باید اجناس و املاکی بخریم که احتمالا  قیمت‌گذاری‌ آنها بدون حذف 4صفر مصوب می‌شوند!
ثباتی از کرمان


قطع شبانه درختان در میگون
عده‌ای بدون مجوز و دور از چشم مسئولان، شبانه اقدام به قطع تعداد زیادی درخت تنومند در باغی کرده‌اند تا زمین برای ساخت‌وساز تعریض شود. از مسئولان توقع برخورد جدی داریم.
محمودی از میگون تهران


جلوی خریداران ضایعات را بگیرند
از مسئولان استدعا داریم جلوی تردد ماشین‌های خرید ضایعات را حداقل روزهای جمعه بگیرند. مگر یک محله یا کوچه چقدر ضایعات دارد که هر جمعه و هر روز خریداران با بلندگوهایشان اقدام به سلب آسایش شهروندان می‌کنند؟
کبیری از جمهوری


خودروها قانون خط ممتد را رعایت کنند
بهتر است که راهنمایی و رانندگی با وضع قوانین و جریمه مالی، مانع از حرکت خودروها روی خط ممتد شود و فرهنگ درست رانندگی کردن را کمی سامان دهد.
بابک سیف‌الله‌زاده

 

این خبر را به اشتراک بگذارید